PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Metro wdraża program lojalnościowy dla firm

  • dlahandlu.pl
  • 26 maj 2015 13:29

W 2014 roku Metro Cash & Carry rozpoczęło pierwszy etap wdrożenia globalnego programu lojalnościowego. Od tego czasu 1,5 miliona klientów - przedsiębiorców: restauracji, drobnych sprzedawców, hoteli i innych niezależnych właścicieli firm, przystąpiło do programu lojalnościowego METRO. Funkcjonuje on w 6 krajach, a w tym roku zostanie wdrożony na kolejne 6 rynków, między innymi w Chinach i we Francji.

REKLAMA

- Jak pokazało wdrożenie naszego globalnego programu lojalnościowego, jedynie dostosowanie do konkretnych realiów i strategii danego rynku gwarantuje sukces, dlatego też postanowiliśmy wzbogacić naszą ofertę tak, aby była ona jak najbardziej wartościowa dla naszych klientów. Planujemy wprowadzić program Usługi & Partnerzy, oferujący różnorodne korzyści i zniżki dla klientów zarówno od METRO jak i innych renomowanych międzynarodowych partnerów - wyjaśnia Igor Bagnobianchi, globalny dyrektor programu lojalnościowego w METRO Cash & Carry.

- Badania fokusowe, które przeprowadziliśmy dla METRO po badaniu online, podkreśliły istotność zainwestowania w wyjątkowe właściwości, takie jak spersonalizowana komunikacja, obsługa VIP w sklepach oraz dodatkowe korzyści u partnerów - stwierdza Marcin Sobek, dyrektor COMARCH CRM Managed Services, odpowiedzialny za badania. Klienci małych i średnich przedsiębiorstw bardzo doceniają ten pomysł, 81 proc. z nich przyznaje, że najważniejsze są dla nich usługi związane z planowaniem zakupów oraz zagwarantowanie najlepszej jakości i warunków handlowych. Ponadto, promocje i rabaty są docenione przez 69 proc. klientów.

Badanie zostało przeprowadzone pomiędzy wrześniem a grudniem 2014 w 11 europejskich i azjatyckich krajach, w których marki METRO albo MAKRO są obecne.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA