PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Metropolia odlicza dni do startu. Kto pojawi się w galerii?

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 13 paź 2016 13:49

Metropolia odlicza dni do startu. Kto pojawi się w galerii? Metropolia

Galeria Metropolia otworzy się dla klientów w dniach 22-23 października. Obiekt ma już niemal komplet najemców, w tym, m.in. sklepy odzieżowe, kawiarnie oraz punkty usługowe.

REKLAMA

Gdańska Galeria Metropolia kończy proces komercjalizacji. Do grona nowych najemców dołączyło 14 marek. W transakcjach najmu pośredniczyła międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.

Od mody po kawę

Nowymi najemcami otwieranej w bieżącym miesiącu Galerii Metropolia będą sklepy odzieżowe z akcesoriami m.in. Best Brands, PDM odzież włoska, Lara Fabio oraz Pink Box, a także belgijska marka kategorii casual & luxury – J&JOY. Ponadto ofertę Galerii uzupełnią dwaj najemcy z branży modowej – Monnari i Green Point, pierwsza na rynku trójmiejskim kawiarnia Second Cup, lodziarnia Zielona Budka oraz Kolporter i UPC.

– W procesie doboru najemców staraliśmy się osiągnąć równowagę pomiędzy znanymi i lubianymi markami oraz tymi będącymi nowością w Gdańsku i Trójmieście. Dlatego nasi klienci znajdą w Galerii Metropolia zarówno np. markę modową Monnari, którą dobrze znają, ale będą mogli również zrobić zakupy w Best Brands, PDM odzież włoska, J&JOY czy Sports Direct firmach odnoszących sukcesy w innych krajach – mówi inwestor, Bogdan Górski, Prezes PB Górski.

Przedsiębiorstwo Budowlane Górski w Gdańsku-Wrzeszczu prowadzi wieloetapowy projekt, który składa się m.in. z otwieranej w październiku br. Galerii Metropolia i hotelu sieci Focus ze 126 pokojami oraz centrum konferencyjnym. W sąsiedztwie obiektu w ramach osiedla Browar Gdański powstaje ponad 1000 mieszkań, a także 20 tys. mkw. powierzchni usługowo-rozrywkowej w Browarze Kulturalnym. Obiekt zaoferuje swoim klientom i najemcom ponad 34 tys. mkw. powierzchni handlowej oraz ok. 1100 miejsc parkingowych, a także zewnętrzny parking typu park & ride. Na czterech poziomach przewidziano łącznie ok. 150 lokali i stoisk handlowych oraz usługowych.

– Proces komercjalizacji Galerii Metropolia dobiega końca, zapraszamy wszystkich na otwarcie obiektu 22 października 2016 r. Odpowiednia selekcja i dobór najemców z pewnością pozwoli na wyróżnienie się nowej galerii na tle pozostałych obiektów handlowych na trójmiejskim rynku – mówi Marta Słysz, Starszy konsultant w dziale powierzchni handlowych, Cushman & Wakefield.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA