PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Mężczyzna - samotny łowca na zakupach

  • Autor: propertynews.pl
  • 20 cze 2016 14:20

Mężczyzna - samotny łowca na zakupach fot. Pixabay

Przed nami trzeci tydzień Euro 2016. Wraz z postępem rozgrywek, rosną nie tylko piłkarskie emocje, ale także apetyt na zakupy. Cztery lata wcześniej zyski notowała m.in. branża piwowarska czy elektroniczna, a także sprzedaż piłkarskich gadżetów. Jak będzie w tym sezonie?

REKLAMA

Adresatami większości kampanii w tym okresie są mężczyźni, którzy choć mecze oglądają zazwyczaj w większym gronie – wbrew pozorom także z partnerkami – zakupy wolą robić w samotności.

 Jak kupują mężczyźni i czym przyciągnąć ich w trakcie Euro

 Tylko 13,1 proc. z nich wybiera się do centrum handlowego z towarzystwem – wynika z raportu „Entuzjaści i bywalcy. Generacja X i Y w galeriach handlowych”, przygotowanego wspólnie przez Atrium Poland Real Estate Management oraz agencję doradczą JLL.

Samotny łowca

Mężczyźni to typ zakupowych samotników, którzy na łowy wybierają się zwykle z jasno określonym planem, dokładnie wiedząc, czego potrzebują (66,5%). Jak wynika z raportu, rzadko wybierają się do centrum handlowego szukając inspiracji (tylko 31,7% z nich) czy promocji (44,0%). Zakupy robią w przemyślany sposób (14,9%) i raczej z obowiązku niż dla przyjemności (32,2%). Jak więc dotrzeć do tak specyficznej grupy? Jak zachęcić mężczyzn do odwiedzenia centrum handlowego w gorącym okresie piłkarskich rozgrywek?

Nowa rola centrum handlowego

Przede wszystkim oferując coś więcej niż tylko doskonałą ofertę handlową. Centra handlowe stają się obecnie swego rodzaju hybrydami handlu i tzw. przemysłu czasu wolnego, rozbudowując strefę rozrywkową, gastronomiczną, usługową, a także rekreacyjną i zdrowotną. Wyraźnie widać zmianę ich tradycyjnej roli. Dzisiaj to nie tylko miejsce zakupów, ale też spotkań, rozrywki, spędzania wolnego czasu z rodziną, nierzadko również pracy i biznesu. Dlatego też w czasie rozgrywek Euro 2016 na klientów czeka tak wiele dodatkowych piłkarskich atrakcji, w które mężczyźni angażować mogą się także np. z rodziną.

– W Atrium Copernicus w Toruniu przygotowaliśmy Wielką Strefę Kibica – na najmłodszych  czeka Turniej FIFA na X-BOX, a na wszystkich miłośników footballu quiz wiedzy na temat piłki nożnej, pokazy oraz prezentacje szkółek piłkarskich z Torunia i okolic. W bydgoskim Focus Mall stworzyliśmy wakacyjny plac zabaw, na którym w lipcu fani piłki nożnej będą mogli skorzystać ze zaprojektowanego specjalnie dla nich boiska, a do grania przeznaczona zostanie olbrzymia dmuchana piłka. W Atrium Targówek w dwa letnie weekendy zorganizujemy eventy z udziałem Legia Soccer Schools, czyli piłkarskiej szkoły dla najmłodszych. Specjalnie przygotowane boisko, bramka celnościowa, wielka piłka do malowania czy gry komputerowe o tematyce piłkarskiej to tylko część atrakcji, które zaplanowaliśmy. Dodatkowo zachęcamy wszystkich małych i dużych fanów piłki nożnej do udziału w konkursach, w których do zdobycia będą fantastyczne nagrody przygotowane przez naszych partnerów Legię oraz Multikino - mówi Małgorzata Komarczuk, dyrektor marketingu Atrium Poland.

  • 1
  • 2

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA