PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Mężczyzna - samotny łowca na zakupach

  • Autor: propertynews.pl
  • 20 cze 2016 14:20

Mężczyzna - samotny łowca na zakupach fot. Pixabay

Przed nami trzeci tydzień Euro 2016. Wraz z postępem rozgrywek, rosną nie tylko piłkarskie emocje, ale także apetyt na zakupy. Cztery lata wcześniej zyski notowała m.in. branża piwowarska czy elektroniczna, a także sprzedaż piłkarskich gadżetów. Jak będzie w tym sezonie?

REKLAMA

Adresatami większości kampanii w tym okresie są mężczyźni, którzy choć mecze oglądają zazwyczaj w większym gronie – wbrew pozorom także z partnerkami – zakupy wolą robić w samotności.

 Jak kupują mężczyźni i czym przyciągnąć ich w trakcie Euro

 Tylko 13,1 proc. z nich wybiera się do centrum handlowego z towarzystwem – wynika z raportu „Entuzjaści i bywalcy. Generacja X i Y w galeriach handlowych”, przygotowanego wspólnie przez Atrium Poland Real Estate Management oraz agencję doradczą JLL.

Samotny łowca

Mężczyźni to typ zakupowych samotników, którzy na łowy wybierają się zwykle z jasno określonym planem, dokładnie wiedząc, czego potrzebują (66,5%). Jak wynika z raportu, rzadko wybierają się do centrum handlowego szukając inspiracji (tylko 31,7% z nich) czy promocji (44,0%). Zakupy robią w przemyślany sposób (14,9%) i raczej z obowiązku niż dla przyjemności (32,2%). Jak więc dotrzeć do tak specyficznej grupy? Jak zachęcić mężczyzn do odwiedzenia centrum handlowego w gorącym okresie piłkarskich rozgrywek?

Nowa rola centrum handlowego

Przede wszystkim oferując coś więcej niż tylko doskonałą ofertę handlową. Centra handlowe stają się obecnie swego rodzaju hybrydami handlu i tzw. przemysłu czasu wolnego, rozbudowując strefę rozrywkową, gastronomiczną, usługową, a także rekreacyjną i zdrowotną. Wyraźnie widać zmianę ich tradycyjnej roli. Dzisiaj to nie tylko miejsce zakupów, ale też spotkań, rozrywki, spędzania wolnego czasu z rodziną, nierzadko również pracy i biznesu. Dlatego też w czasie rozgrywek Euro 2016 na klientów czeka tak wiele dodatkowych piłkarskich atrakcji, w które mężczyźni angażować mogą się także np. z rodziną.

– W Atrium Copernicus w Toruniu przygotowaliśmy Wielką Strefę Kibica – na najmłodszych  czeka Turniej FIFA na X-BOX, a na wszystkich miłośników footballu quiz wiedzy na temat piłki nożnej, pokazy oraz prezentacje szkółek piłkarskich z Torunia i okolic. W bydgoskim Focus Mall stworzyliśmy wakacyjny plac zabaw, na którym w lipcu fani piłki nożnej będą mogli skorzystać ze zaprojektowanego specjalnie dla nich boiska, a do grania przeznaczona zostanie olbrzymia dmuchana piłka. W Atrium Targówek w dwa letnie weekendy zorganizujemy eventy z udziałem Legia Soccer Schools, czyli piłkarskiej szkoły dla najmłodszych. Specjalnie przygotowane boisko, bramka celnościowa, wielka piłka do malowania czy gry komputerowe o tematyce piłkarskiej to tylko część atrakcji, które zaplanowaliśmy. Dodatkowo zachęcamy wszystkich małych i dużych fanów piłki nożnej do udziału w konkursach, w których do zdobycia będą fantastyczne nagrody przygotowane przez naszych partnerów Legię oraz Multikino - mówi Małgorzata Komarczuk, dyrektor marketingu Atrium Poland.

  • 1
  • 2


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA