PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Michael Kors otwiera butik w Poznaniu

  • Autor: propertynews.pl
  • 27 lut 2014 18:13

Jedna z najpopularniejszych marek modowych - Michael Kors otwiera swój salon w poznańskim Starym Browarze.

REKLAMA

Salon Michael Kors jest zlokalizowany w Starym Browarze w Pasażu na poziomie +1, obok salonu firmowego Denon. Marka znana jest wielbicielom mody. Słynie nie tylko z kolekcji odzieżowych, ale także stylowych akcesoriów: torebek, butów, okularów i zegarków.

Pierwsi klienci będa mogli zrobić zakupy w butiku już w marcu.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • niezadowolona 2014-03-09 18:40:30
    wszystko fajnie, gdyby nie ta obsluga w tym sklepie ... MASAKRA - to mało powiedziane. Kobieta, ktora tam pracuje jest okropna, nie sadzilam, ze tacy ludzie jeszcze istnieja, jako sprzedawcy ... az odechcialo się tam cokolwiek kupować.
  • Ola 2014-03-09 18:52:58
    popieram - co bardzo smuci.
  • klientka 2014-04-07 18:24:18
    podobnie, nigdy nie spotkałam się jak dotąd z tak arogancką i nieprzystępną obsługą. próbowałam uzyskać informacje od pana sprzedawcy, jednak w zamian otrzymałam wyłącznie drwiący śmiech i byłam tym wstrząśnięta, bo myślałam, ze takie sytuacje są niemożliwe. świetna marka, ale dobór kadr wymaga poprawy.
  • Aga 2014-04-08 17:14:39
    Po Waszych komentarzach aż boję się tam iść, a byłam tak zadowolona,że będę mogła dokonać stacjonarnego zakupu :-( Naprawdę są aż tak niekompetentni?
  • Bardzo zadowolona! 2014-04-09 23:39:50
    Ja jestem bardzo zadowolona,kilka razy robiłam tam zakupy-trafiłam na rożnych sprzedawców,zarówno dziewczyny jak i chlopakow zawsze służyli mi pomocą i pomagali w wyborze. Polecam Wam dziewczyny!!!!!
  • Ysia 2014-05-30 20:26:15
    TO STANDARD TEJ MARKI, czytalam na stronkach z USA, ze obsługa jest podobnie lekceważąco podchodząca do klienta, i że co miesiąc poddawana jest WAŻENIU, czy oby nadają sie, wizualnie, na obsługe MK. Głodni to źli;0
  • Chrissie 2014-05-31 22:34:00
    Co za bzdury,że niby są poddawani ważeniu???Wiele razy byłam w tym butiku i nie dość że wizualnie prezentują sie swietnie to i maja najlepsza wiedzę w porównaniu z innymi butikami w Browarze...w USA maja taki sam styl pracy jak w Polsce i w każdym innym kraju.wielkie brawa dla nich !!!!
  • kelly 2014-10-20 22:31:59
    Hehe wazeniu??a ile trzeba wazyc???bo mnie chyba niedlugo zwolnia
  • zażenowana 2014-11-04 00:04:47
    Ja z żalem potwierdzam. Mają słaby standard obsługi i zawsze zaczepiają odnośnie butów, okularów, sukienki etc. Byłam ostanio w Galerii Mokotów i tam nikt mnie nie przywitał po czym nagle jedna z ekspedientek rzuciła do mnie "to niech nam Pani powie skąd ma Panią taki płaszcz" Dramat Imie i nazwisko projektantki nic tej Pani nie powiedziało Cóż to za hamskie zaczepki suma summarum nic nie kupiłam

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.