PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Michał Świerczyński: Unikalna oferta gwarantuje sukces

  • Autor: Propertynews.pl
  • 16 lut 2016 07:53

Na coraz bardziej wymagającym rynku handlowym wygra ta inwestycja, która będzie w stanie w sposób unikalny przygotować swoją ofertę. - Ten, kto znajdzie fajny pomysł i go zrealizuje przy tworzeniu nowego projektu, nam pewno mu się uda - mówi w rozmowie z Propertynews.pl Michał Świerczyński, Venture Partner & Head of Retail, Griffin Real Estate.

REKLAMA

Firma Griffin w 2015 roku otworzyła nowy projekt handlowy w Katowicach: Supersam. - Naszym planem było zrewitalizowanie starej hali targowej, która była jednym z głównych punktów na mapie handlowej miasta. Planowaliśmy wybudowanie niedużego centrum handlowego, które ładnie wpisałoby ofertę okolicznych obiektów, w tym Galerii Katowickiej - tłumaczy Świerczyński.

- Nasza oferta miała być kierowana do osób, które przechodzą po okolicznych ulicach, to jest prawie 20 tys. osób oraz stworzenie nowej, unikalnej oferty handlowej - dodaje.

Jak zaznacza, firma wykonała dużą pracę by przyciągnąć najemców nieobecnych do tej pory w centrach handlowych. - Są u nas marki, które lokalizowały się w małych miasteczkach i są po raz pierwszy obecne w centrach handlowych - komentuje.

Według Świerczyńskiego to właśnie unikalność oferty pozwala na sukces obiektu. - Nasze oczekiwania co do handlu, zakupów, spędzania czasu, się zmieniają. Ten, kto znajdzie fajny pomysł i go zrealizuje przy tworzeniu nowego projektu, nam pewno mu się uda - dodaje.

Inną szansą jest znalezienie lokalizacji, która nie jest do tej pory dobrze zagospodarowana przez ofertę handlową. - Echo inwestuje w nowy projekt w Katowicach. To inwestycja, która wypełnia niszę lokalizacyjną, w pobliżu budynku nie ma konkurencji. Robią centrum nakierowane na strefę oddziaływania - dodaje.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA