PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Międzynarodowe ambicje polskiej sieci

  • Autor: Propertynews.pl
  • 09 gru 2016 12:28

Międzynarodowe ambicje polskiej sieci TXM

Odzieżowa sieć dyskontowa TXM, rozwijana w Polsce oraz na rynku rumuńskim, słowackim oraz czeskim, osiągnęła już poziom 400 marketów. Najnowsza placówka została uruchomiona w Pruszczu Gdańskim.

REKLAMA

Najnowszy market odzieżowej sieci dyskontowej TXM został uruchomiony w Pruszczu Gdańskim. Tym samym w ramach całej sieci rozwijanej na rynku krajowym oraz za granicą działa już łącznie 400 placówek. Wiodącym rynkiem pozostaje Polska, gdzie aktualnie funkcjonuje 358 sklepów. Dynamiczna ekspansja prowadzona jest również na rynku rumuńskim, na którym prowadzonych jest 27 sklepów TXM. Z kolei na rynku czeskim działa dziewięć marketów, a na słowackim sześć.

Od początku tego roku stan sieci TXM powiększył się już o 44 markety. Na koniec minionego roku w ramach sieci dyskontowej funkcjonowało łącznie 356 sklepów własnych działających na wszystkich rynkach o łącznej powierzchni 78,6 tys. mkw.

Zgodnie z założeniami zarządu TXM w ramach sieci krajowej do roku 2018 planowane jest osiągnięcie poziomu około 382 sklepów, o łącznej powierzchni sprzedaży ok. 98 tys. mkw. Z kolei na rynkach zagranicznych w 2018 r. sieć powinna liczyć około 94 sklepów o łącznej powierzchni handlowej 33 tys. mkw, z czego większość w Rumunii, a pozostałe na Słowacji i w Czechach.

- Poza Polską to rynek rumuński jest dla nas obecnie najatrakcyjniejszy. Dlatego ekspansja za granicą powinna w tym kraju być najszybsza – podkreślił Lech Przemieniecki, prezes zarządu TXM.

Spółka TXM prowadzi aktualnie publiczną ofertę akcji, w ramach której może pozyskać maksymalnie 24,8 mln zł brutto. Środki pozyskane z emisji akcji będą przeznaczone głównie na dalszy rozwój sieci sklepów stacjonarnych w kraju oraz ekspansję zagraniczną. W planie jest również rozwój kanału e-commerce oraz dostosowanie zaplecza logistycznego do rozwoju sieci sprzedaży.

Sieć dyskontowa TXM oferuje przede wszystkim szeroki asortyment odzieży użytkowej (bluzki, bluzy, t-shirty, topy, kurtki, koszule, swetry, sukienki, spodnie i spódnice) oraz obuwie. W ofercie znajdują się również produkty wyposażenia domu, drobne dodatki i akcesoria.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA