PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Milion powierzchni handlowej w portfelu Apsys

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 16 lut 2018 12:17

Milion powierzchni handlowej w portfelu Apsys Posnania, Apsys (mat.pras.)

Na koniec 2017 r. w portfolio zarządczym Apsys Polska znajdowało się 1 milion mkw. powierzchni handlowej, w 24 centrach handlowych zlokalizowanych w 17 największych miastach. Stanowiło to ok. 10 proc. rynku powierzchni handlowej w Polsce. Roczny footfall centrów z portfolio Apsys Polska wyniósł w ubiegłym roku 138 milionów odwiedzin (co oznacza wzrost o 9 proc. w stosunku do poprzedniego roku), natomiast roczne obroty generowane przez najemców tych obiektów sięgnęły 1 miliarda 114 milionów EUR. 


REKLAMA

Apsys Polska podsumował wyniki zarządcze za 2017 rok. Centra handlowe z portfolio zarządzanego przez organizację wygenerowały w zeszłym roku ponad 1 miliard EUR obrotu i zanotowały 138 milionów odwiedzin. 

W 2017 r. Apsys Polska kolejny rok z rzędu powiększył swoje portfolio pozyskując mandat zarządczy centrum handlowego Alfa w Białymstoku, którego właścicielem jest NEPI Rockcastle. 

- W Apsys bardzo dbamy o interesy właścicieli centrów handlowych, z których każdy ma inną strategię, plany i cele. My oferujemy zasoby, narzędzia, wiedzę i rozwiązania umożliwiające efektywną realizację właścicielskich założeń. Wszystkie centra handlowe z naszego portfolio traktujemy tak, jakby to były nasze własne aktywa. Wczuwamy się w specyfikę każdego obiektu, aby być jak najlepszym zarządcą i realizować postawione przed nami cele – powiedziała Justyna Kur, wiceprezes zarządu, dyrektor ds. zarządzania nieruchomościami w Apsys Polska. Efekty takiego podejścia są wymiernym zyskiem dla klientów Apsys. Egzekucja czynszów w portfolio zarządczym Apsys Polska wyniosła w 2017 r. 99,7 proc. a realizacja budżetu service charges 98,1 proc.. Apsys na co dzień zarządza ponad 2 100 umowami najmu.

Organizacja dba również o zapewnienie wysokiego poziomu współpracy z najemcami. Wszelkie decyzje związane ze zmianami na rynku, takimi jak np. uchwalenie ustawy o ograniczeniu handlu w niedziele, są podejmowane w drodze konsultacji i wspólnych rozwiązań. Każde centrum handlowe podlega indywidualnej analizie, z uwagi na duże zróżnicowanie pod względem funkcji, oferty, wielkości, jak również lokalizacji. W portfelu Apsys znajdują się bowiem galerie śródmiejskie – np. Galeria Katowicka, centra weekendowe położone na obrzeżach miast takie jak Europa Centralna i destynacje zakupowo-lifestylowe jak Manufaktura. Są wśród nich najnowocześniejsze obiekty w Polsce, np. Posnania, ale również centra funkcjonujące od ponad 10 a nawet 20 lat. Ta różnorodność wymaga od Apsys działań zarządczych „szytych na miarę” dla każdego obiektu.

Efektywność zarządcza Apsys jest wynikiem ciągłego kreowania nowych rozwiązań i standardów. Obecnie firma wdraża podejście procesowe według filozofii LEAN. Działa też w zgodzie ze standardami zrównoważonego rozwoju, co potwierdzają certyfikat ISO 14001 oraz 13 certyfikatów BREEAM, wszystkie na poziomie „Excellent”, które Apsys otrzymał za wysokie standardy zarządzania centrami handlowymi. W 2017 r. Apsys pozyskał również certyfikat BREEAM International New Construction z wynikiem „Excellent” dla Posnanii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.