PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Milion uczestników programu lojalnościowego Empiku

  • Autor: propertynews.pl
  • 14 gru 2016 11:01

Milion uczestników programu lojalnościowego Empiku Empik

Jeden program, sto dni i aż milion uczestników. Mój Empik, czyli pierwszy uczący się program lojalnościowy, okazał się wielkim sukcesem.

REKLAMA

Niewiele ponad trzy miesiące temu (19 sierpnia) ruszył nowy program lojalnościowy Empiku. Obecnie nawet 30 procent wartości sprzedaży przechodzi przez karty Mój Empik. Do programu w sto dni przystąpiło milion osób. – Cieszymy się, że w tak krótkim czasie Mój Empik zdobył zaufanie i stał się jednym z najpopularniejszych programów lojalnościowych w Polsce – mówi Ewa Szmidt-Belcarz, prezes Empiku. Obsługę programu zapewnia firma Laurens Coster oraz YetiData z Doliny Krzemowej – startup posiadający opatentowaną technologię zaawansowanej analizy danych, która pomaga Empikowi w zrozumieniu preferencji kulturalnych każdego z klientów i stworzenia dla niego indywidualnych rekomendacji i ofert. – To właśnie stanowi o unikalności programu – podkreśla Ewa Szmidt-Belcarz – System obserwuje zachowania zakupowe, szacuje prawdopodobieństwo zakupu danej kategorii i dzięki temu możemy proponować klientom produkty zgodne z ich oczekiwaniami i zainteresowaniami. Im dłuższa historia transakcji danego uczestnika, tym rekomendacje dla niego będą lepiej dopasowane. 

Program jest bezpłatny i daje uczestnikowi wiele korzyści. W salonach i na stronie internetowej są dostępne atrakcyjne oferty rabatowe dla wszystkich posiadaczy karty –  zarówno tej plastikowej, jak i mobilnej. – Aplikację Mój Empik pobrało już 200 tysięcy osób i  prawie 8 procent kupujących stacjonarnie korzysta z wirtualnej karty. Jest to pierwszy program na tak dużą skalę, który z sukcesem łączy online i offline w jeden zintegrowany system. Klienci mają ułatwiony dostęp do historii zakupów, zwrotów i bogatszej oferty – mówi Szymon Bujalski, dyrektor empik.com. Propozycje można otrzymać mailem, smsem albo sprawdzić je w sklepie lub aplikacji.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA