PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Milionowe wzrosty odwiedzalności w centrach outlet Factory

  • Autor: propertynews.pl
  • 08 gru 2015 13:24

Milionowe wzrosty odwiedzalności w centrach outlet Factory Factory Poznań

Od stycznia do początku października 2015 r. zakupy w centrach Factory zrobiło 12,4 mln klientów. To o 3 mln więcej niż w roku ubiegłym. Wzrost sprzedaży w tej największej sieci centrów wyprzedażowych w Polsce, w tym samym czasie wyniósł 20 proc.

REKLAMA

Po trzech kwartałach 2015 roku wszystkie centra outlet Factory, zarządzane przez Neinver, wypracowały wyższe wyniki sprzedaży i odwiedzalności w porównaniu do ubiegłego roku.

- Utrzymanie bardzo dobrych wyników w tym roku, jak i w latach ubiegłych, uważamy za duży sukces. Poprawiliśmy wszystkie wskaźniki, we wszystkich pięciu centrach. Nasza marka cechuje się rozpoznawalnością na poziomie ponad 90 proc. Intensywnie prowadzone akcje prosprzedażowe i bardzo dobry tenant mix przekładają się bezpośrednio na satysfakcjonujące wyniki  – podsumowuje Monika Olejnik-Okuniewska, Business Development Marketing Director w Neinver.

W ostatnim czasie, w centrach Factory swoje salony outletowe otworzyły kolejne znane marki,
jak: Calvin Klein Jeans, Skechers, Kulig czy Medicine. Największy wzrost liczby klientów zanotowało  
w tym roku warszawskie Factory Ursus, które w pierwszych dwóch miesiącach po otwarciu rozbudowanego centrum, zanotowało wzrost odwiedzalności o prawie 50 proc, a sprzedaży proporcjonalnie o 40 proc. Drugie warszawskie centrum Factory Annopol, otwarte w marcu 2013 roku, również notuje intensywny wzrost sprzedaży i odwiedzalności na poziomie ponad 23 proc. Bardzo dobre wyniki zanotowały także Factory w Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu.

Dużym powodzeniem wśród klientów cieszą się weekendy tematyczne, oferujące specjalne rabaty m.in. na buty i dodatki, jeans czy modę damską. W całej sieci Factory przeprowadzono prawie
50 takich akcji, z których każda zachęca do zakupów o średnio 15 proc klientów więcej. Sprzedaż, w przypadku najpopularniejszych weekendów, wzrasta wówczas od 30 proc. do nawet 80 proc.

Dużym zainteresowanie klientów cieszą się specjalne akcje z kuponami rabatowymi, rozdawanymi w formie popularnych książeczek, jak również dostępnych przez aplikację Qpony – w ciągu dwóch tygodni wiosną i jesienią. Do tego Factory przyciąga na zakupy oryginalnymi kampaniami reklamowymi w mediach i na nośnikach zewnętrznych, jak również popularnymi Rozprzedażami, oferującymi rabaty sięgające nawet 50 proc. ceny outletowej.

Nasi klienci doceniają wygodne lokalizacje centrów Factory - blisko dużych węzłów komunikacyjnych oraz naprawdę szeroki wybór ponad 280 marek polskich i zagranicznych. Stawiamy na łatwość i wygodę robienia zakupów oraz oczywiście bezkonkurencyjne ceny, obniżone stale od 30 proc. do 70 proc. - dodaje Monika Olejnik - Okuniewska.

W ostatnich dniach Factory Annopol i Factory Kraków uruchomiły sprzedaż kart podarunkowych do wszystkich swoich salonów.

Po 14 latach obecności firmy Neinver w Polsce Factory oferują klientom 91,5 tys. mkw. powierzchni handlowej. We wrześniu 2015 zakończyła się rozbudowa centrum Factory Ursus, która dała kolejne 6,2 tys. mkw. powierzchni, a centrum Factory Ursus stało się największym centrum outletowym pod względem powierzchni GLA w aglomeracji warszawskiej.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Dawid 2015-12-08 15:21:26
    Aplikacje Qpony znajdziecie tutaj: qpony.pl ewentualnie wpiszcie "Qpony " w Google Play, App Store, Windows Phone Store

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA