PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Milionowe wzrosty odwiedzalności w centrach outlet Factory

  • Autor: propertynews.pl
  • 08 gru 2015 13:24

Milionowe wzrosty odwiedzalności w centrach outlet Factory Factory Poznań

Od stycznia do początku października 2015 r. zakupy w centrach Factory zrobiło 12,4 mln klientów. To o 3 mln więcej niż w roku ubiegłym. Wzrost sprzedaży w tej największej sieci centrów wyprzedażowych w Polsce, w tym samym czasie wyniósł 20 proc.

REKLAMA

Po trzech kwartałach 2015 roku wszystkie centra outlet Factory, zarządzane przez Neinver, wypracowały wyższe wyniki sprzedaży i odwiedzalności w porównaniu do ubiegłego roku.

- Utrzymanie bardzo dobrych wyników w tym roku, jak i w latach ubiegłych, uważamy za duży sukces. Poprawiliśmy wszystkie wskaźniki, we wszystkich pięciu centrach. Nasza marka cechuje się rozpoznawalnością na poziomie ponad 90 proc. Intensywnie prowadzone akcje prosprzedażowe i bardzo dobry tenant mix przekładają się bezpośrednio na satysfakcjonujące wyniki  – podsumowuje Monika Olejnik-Okuniewska, Business Development Marketing Director w Neinver.

W ostatnim czasie, w centrach Factory swoje salony outletowe otworzyły kolejne znane marki,
jak: Calvin Klein Jeans, Skechers, Kulig czy Medicine. Największy wzrost liczby klientów zanotowało  
w tym roku warszawskie Factory Ursus, które w pierwszych dwóch miesiącach po otwarciu rozbudowanego centrum, zanotowało wzrost odwiedzalności o prawie 50 proc, a sprzedaży proporcjonalnie o 40 proc. Drugie warszawskie centrum Factory Annopol, otwarte w marcu 2013 roku, również notuje intensywny wzrost sprzedaży i odwiedzalności na poziomie ponad 23 proc. Bardzo dobre wyniki zanotowały także Factory w Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu.

Dużym powodzeniem wśród klientów cieszą się weekendy tematyczne, oferujące specjalne rabaty m.in. na buty i dodatki, jeans czy modę damską. W całej sieci Factory przeprowadzono prawie
50 takich akcji, z których każda zachęca do zakupów o średnio 15 proc klientów więcej. Sprzedaż, w przypadku najpopularniejszych weekendów, wzrasta wówczas od 30 proc. do nawet 80 proc.

Dużym zainteresowanie klientów cieszą się specjalne akcje z kuponami rabatowymi, rozdawanymi w formie popularnych książeczek, jak również dostępnych przez aplikację Qpony – w ciągu dwóch tygodni wiosną i jesienią. Do tego Factory przyciąga na zakupy oryginalnymi kampaniami reklamowymi w mediach i na nośnikach zewnętrznych, jak również popularnymi Rozprzedażami, oferującymi rabaty sięgające nawet 50 proc. ceny outletowej.

Nasi klienci doceniają wygodne lokalizacje centrów Factory - blisko dużych węzłów komunikacyjnych oraz naprawdę szeroki wybór ponad 280 marek polskich i zagranicznych. Stawiamy na łatwość i wygodę robienia zakupów oraz oczywiście bezkonkurencyjne ceny, obniżone stale od 30 proc. do 70 proc. - dodaje Monika Olejnik - Okuniewska.

W ostatnich dniach Factory Annopol i Factory Kraków uruchomiły sprzedaż kart podarunkowych do wszystkich swoich salonów.

Po 14 latach obecności firmy Neinver w Polsce Factory oferują klientom 91,5 tys. mkw. powierzchni handlowej. We wrześniu 2015 zakończyła się rozbudowa centrum Factory Ursus, która dała kolejne 6,2 tys. mkw. powierzchni, a centrum Factory Ursus stało się największym centrum outletowym pod względem powierzchni GLA w aglomeracji warszawskiej.

 

 

 

  • Dawid 2015-12-08 15:21:26
    Aplikacje Qpony znajdziecie tutaj: qpony.pl ewentualnie wpiszcie "Qpony " w Google Play, App Store, Windows Phone Store


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA