PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Miliony klientów odwiedziło Posnanię

  • Autor: Propertynews.pl
  • 26 sty 2017 07:55

Miliony klientów odwiedziło Posnanię Posnania

Odwiedziny blisko 3,5 miliona klientów w pierwszym kwartale działalności Posnanii spowodowało, że do grona najemców dołączają kolejne marki. W styczniu swoje lokale otworzyły nowe butiki, w tym również te nieobecne wcześniej w Poznaniu.

REKLAMA

W najbliższych tygodniach do grona najemców dołączą następne, które swoją ciekawą ofertą chcą przyciągnąć nowych klientów.

Posnania oferuje różnorodny zestaw marek. Są wśród nich zarówno znane marki międzynarodowe, jak również butiki polskich projektantów. Od początku roku w Posnanii otworzyło się osiem nowych brandów. Wśród nich są znane marki odzieżowe takie jak: Diesel, US Polo Assn, Nike czy Bartek.

Nowością na poznańskim rynku jest Likus Concept Store, który w swojej ofercie posiada selektywny wybór awangardowych marek.

– Cały czas pracujemy nad dostosowaniem oferty Posnanii do oczekiwań klientów i zaoferowania im idealnego połączenia marek. Oferowane przez nas powiązanie nowoczesnych technologii, unique shopping experience i autentyczności jest odpowiedzią na potrzeby współczesnych klientów i stanowi o naszej sile. Założony przez nas unikalny tenant mix pozwolił na zbudowanie nowoczesnej przestrzeni handlowej, atrakcyjnej dla najemców, ale też miejsca gościnnego i przyjaznego – mówi Marek Ćwiek, dyrektor Posnanii.

– W najbliższych tygodniach nasi klienci będą mogli skorzystać z oferty nowych najemców, którzy pasują do koncepcji Posnanii. W związku z tym część marek czeka relokacja. Jestem przekonany, że ten spektakularny sukces frekwencyjny zostanie podtrzymany i jeszcze więcej osób skorzysta z naszej oferty – dodaje.

W najbliższych tygodniach w Posnanii swoje lokale otworzą Etno Cafe, Be Free, Bubble Tea World, Skechers oraz właściciel marek Desigual i Pepe Jeans.

Posnania to  miejsce, które łączy funkcje zakupowe, usługowe, rekreacyjne i rozrywkowe. Oferta prezentowana na 100 tys. mkw. powierzchni obejmuje 300 marek lokalnych i globalnych, w tym modę, usługi, restauracje i kawiarnie, multiplex, klub bilardowy i kręgielnię, fitness z basenem oraz place zabaw dla dzieci.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA