PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Millenialsi, Baby Boomers, Cisi, Generacje X i Z na zakupach

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 04 gru 2017 09:30

Millenialsi, Baby Boomers, Cisi, Generacje X i Z na zakupach fot. Pixabay

W Japonii powstały lokale gastronomiczne obsługiwane przez kelnerów z demencją, z kolei 45 proc. treści katalogów Avon to nowości dostosowane do potrzeb młodych konsumentów. W jaki sposób sieci handlowe próbują sprostać wyzwaniom demografii?

REKLAMA

Dla biznesu najbardziej atrakcyjna wydaje się grupa cyfrowych obywateli – Millenialsów, dla których przyjęto granice wiekowe 20-36 lat. To oni są dziś najaktywniejsi komercyjnie, wychowali się w cyfrowej rzeczywistości. Stawiają na błyskawiczną wymianę wiadomości, do kontaktów używają głównie smartfonów, rozrywkę znajdują w grach video. Do nich kierowana jest duża część akcji marketingowych, dzięki temu jak komunikują się ze światem łatwo rozprzestrzeniają informacje, wysyłają dalej swoje rekomendacje, pomagają promować produkt.

Luksus – tak, ale nie w portfelu

Klienci chcą doświadczać luksusu, ale niekoniecznie go kupować. Millenialsi wyrażają siebie poprzez to kim i jacy są, nie przez posiadane dobra. Nie chcą już tego, co mogą mieć wszyscy, wolą np. zrobić zdjęcie na Instagramie i móc umieścić je na swoich butach. Michael Kors, projektant luksusowych dóbr, od 2010 roku notował nieustanny wzrost. Każda kobieta marzyła o torebce z logo projektanta, a ponieważ oferowano je w przystępnej cenie, wiele osób mogło sobie na nie pozwolić. W efekcie, choć na ulicach miast zaroiło się od produktów MK, sprzedaż i zyski firmy spadły. Powód? Ludzie już nie chcą łatwo dostępnego luksusu. Podobnie jest z wyborem linii lotniczych – klienci tną koszty lotu i wybierają tanie linie, aby zaoszczędzić np. na lepsze zakwaterowanie.

Więcej w dalszej części artykułu

 

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.