PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Millenialsi, Baby Boomers, Cisi, Generacje X i Z na zakupach

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 04 gru 2017 09:30

Millenialsi, Baby Boomers, Cisi, Generacje X i Z na zakupach fot. Pixabay

W Japonii powstały lokale gastronomiczne obsługiwane przez kelnerów z demencją, z kolei 45 proc. treści katalogów Avon to nowości dostosowane do potrzeb młodych konsumentów. W jaki sposób sieci handlowe próbują sprostać wyzwaniom demografii?

REKLAMA

Dla biznesu najbardziej atrakcyjna wydaje się grupa cyfrowych obywateli – Millenialsów, dla których przyjęto granice wiekowe 20-36 lat. To oni są dziś najaktywniejsi komercyjnie, wychowali się w cyfrowej rzeczywistości. Stawiają na błyskawiczną wymianę wiadomości, do kontaktów używają głównie smartfonów, rozrywkę znajdują w grach video. Do nich kierowana jest duża część akcji marketingowych, dzięki temu jak komunikują się ze światem łatwo rozprzestrzeniają informacje, wysyłają dalej swoje rekomendacje, pomagają promować produkt.

Luksus – tak, ale nie w portfelu

Klienci chcą doświadczać luksusu, ale niekoniecznie go kupować. Millenialsi wyrażają siebie poprzez to kim i jacy są, nie przez posiadane dobra. Nie chcą już tego, co mogą mieć wszyscy, wolą np. zrobić zdjęcie na Instagramie i móc umieścić je na swoich butach. Michael Kors, projektant luksusowych dóbr, od 2010 roku notował nieustanny wzrost. Każda kobieta marzyła o torebce z logo projektanta, a ponieważ oferowano je w przystępnej cenie, wiele osób mogło sobie na nie pozwolić. W efekcie, choć na ulicach miast zaroiło się od produktów MK, sprzedaż i zyski firmy spadły. Powód? Ludzie już nie chcą łatwo dostępnego luksusu. Podobnie jest z wyborem linii lotniczych – klienci tną koszty lotu i wybierają tanie linie, aby zaoszczędzić np. na lepsze zakwaterowanie.

Więcej w dalszej części artykułu

 

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA