PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Millenialsi chcą być mobilni - pod każdym względem

  • Autor: propertynews.pl
  • 28 cze 2017 11:48

Millenialsi chcą być mobilni - pod każdym względem mat.pras.

Aż 90 proc. millenialsów deklaruje chęć bycia mobilnym - wynika z badania nt. mobilności wśród osób z pokolenia „Y” zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Volkswagen Financial Services. Na pierwszym miejscu znajduje się mobilność technologiczna i informacyjna. W dalszej kolejności młodzi ludzie kojarzą mobilność tradycyjnie jako możliwość swobodnego przemieszczania się i posiadanie samochodu.

REKLAMA

Współcześnie mobilność rozumiana jest przede wszystkim przez pryzmat nowoczesnych technologii. Najwięcej respondentów badania stwierdziło, że przez swoją mobilność rozumie posiadanie smartfona (29 proc.), dostępności, łączności i kontaktu z otaczającym światem (25 proc.) oraz konkretnie łącza internetowego (22 proc.). Zaskakująco dopiero później pojawia się swoboda ruchu (22 proc.) oraz posiadanie samochodu (19 proc.). Z kolei odpowiednio 87 proc. i 84 proc. respondentów stwierdziło, że nowoczesne technologie i motoryzacja są powiązane bezpośrednio z tematem badania. Podróżowanie także nieustannie jest aspektem związanym z mobilnością, co potwierdza 84 proc. respondentów. Zauważalne jest również skojarzenie pracy z mobilnością, na co wskazuje 75 proc. udzielających odpowiedzi. To, że bezpośrednią definicją mobilności jest elastyczność, także w znaczeniu pracowniczym wskazuje 12 proc.

Światopogląd

Kształtowanie pojęcia mobilności wskazuje nie tylko na sposób postrzegania świata przez pokolenie „Y”, ale również na ich oczekiwania względem rynku usług i pracy, której poszukują. Biorąc pod uwagę, że 90 proc. badanych chce być mobilnymi, a 80 proc. pozytywnie postrzega omawiane zjawisko jest to aspekt nie do zlekceważenia. Stoimy właśnie przed rewolucją społeczną, gdyż zdecydowana większość pokolenia wkraczająca w dorosłe życie uważa, że z entuzjazmem przyjmie wszelkie zmiany. Lubią oni zmieniać swoje otoczenie, a jednocześnie twierdzą, że pokolenie to ma wyraźnie inne potrzeby, niż pokolenie ich rodziców. Większość uważa, że na współczesnym rynku nie ma jeszcze dostępu do w pełni satysfakcjonujących środków przekazu lub rozwiązań do nich skierowanych.

Korzystanie z nowoczesnych technologii

Przedsiębiorcy, którzy chcieliby wykorzystać oczekiwania millenialsów mają do zagospodarowania ogromny rynek. Ponad 80 proc. badanych zadeklarowało, że posiada smartfona lub laptopa z dostępem do mobilnego Internetu. Z kolei, co drugi może pochwalić się posiadaniem tabletu. Generalnie tylko, co setna badana osoba nie ma dostępu do żadnego z tego typu urządzeń. Blisko 40 proc. respondentów przyznało, że wysyła przynajmniej 11 wiadomości dziennie. Pokazuje nam to skalę komunikacji pokolenia przy użyciu technologii oraz jej wagę w codziennym życiu. Wyniki uświadamiają ogrom potencjału do wykorzystania.

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA