PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Millenialsi, jakich nie znacie

  • Autor: propertynews.pl
  • 28 lut 2017 11:56

Millenialsi, jakich nie znacie Auchan Gdańsk

Najważniejszą wartością dla millenialsów i pokolenia MTV jest rodzina, a centra handlowe kojarzą się im głównie z zakupami, radością i zadowoleniem – wynika z badania, które na zlecenie firmy Immochan przeprowadziła agencja badawcza ARC Rynek i Opinia.

REKLAMA

Według Immochan, to ważna wskazówka dla zarządzających centrami handlowymi, którzy powinni kształtować ofertę tak, aby odzwierciedlała wartości ważne dla ich klientów.

Jakie życiowe wartości są ważne dla klientów centrów handlowych? Co millenialsi (osoby w wieku 18-30 lat) i pokolenie MTV (31-45 lat) sądzą na temat centrów handlowych? Wyniki badania zleconego przez firmę Immochan, właściciela Centrów Handlowych Auchan pokazują, że respondenci niezależnie od wieku cenią tradycyjne wartości. Jednak ich podejście do wizyty w centrum handlowym różni się.

Wartości ważne dla młodych

Aż 6 na 10 badanych wśród wartości ważnych w ich życiu najczęściej spontanicznie wskazuje na rodzinę. Takiej odpowiedzi udzieliło 56 proc. millenialsów i 63 proc. osób z pokolenia MTV. Młodsi w dalszej kolejności wskazywali na miłość (27 proc.) i przyjaźń (20 proc.). Starsi na drugim miejscu wskazali zdrowie (20%) i dopiero potem miłość (13 proc.).

- Chcemy jeszcze lepiej poznać wartości, jakimi kierują się nasi klienci, a tym samym dowiedzieć się, czego oczekują od centrów handlowych. Okazuje się, że pokolenie millenialsów bardziej stawia na wartości rodzinne, miłość czy przyjaźń niż nam się wydawało. To niezwykle ważna informacja z punktu widzenia osób zarządzających centrami handlowymi. Pokazuje, że w działaniach marketingowych warto podkreślać tradycyjne wartości – mówi Agnieszka Gutowska-Wicher, dyrektor marketingu w Immochan.

Młodzi lubią centra handlowe bardziej niż ich starsi koledzy

Jak wynika z raportu, ponad połowa badanych lubi odwiedzać centra handlowe. Wśród millenialsów takiej odpowiedzi udzieliło 57 proc., natomiast wśród pokolenia MTV 52 proc. Tylko co piąty badany przyznał, że nie lubi takich wizyt.

Naturalnie, wizyta w centrum handlowym najczęściej kojarzy się z zakupami (27 proc.). Wśród wymienianych skojarzeń pojawiały się również m.in. radość, zadowolenie (16 proc.) oraz pozytywne emocje (10 proc.). Warto jednak zwrócić uwagę, że w przypadku kojarzenia centrum handlowego z radością i zadowoleniem widać wyraźną różnicę w podejściu millenialsów (20 proc.) i respondentów z pokolenia MTV (10 proc.).

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA