PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Millenialsi, jakich nie znacie

  • Autor: propertynews.pl
  • 28 lut 2017 11:56

Millenialsi, jakich nie znacie Auchan Gdańsk

Najważniejszą wartością dla millenialsów i pokolenia MTV jest rodzina, a centra handlowe kojarzą się im głównie z zakupami, radością i zadowoleniem – wynika z badania, które na zlecenie firmy Immochan przeprowadziła agencja badawcza ARC Rynek i Opinia.

REKLAMA

Według Immochan, to ważna wskazówka dla zarządzających centrami handlowymi, którzy powinni kształtować ofertę tak, aby odzwierciedlała wartości ważne dla ich klientów.

Jakie życiowe wartości są ważne dla klientów centrów handlowych? Co millenialsi (osoby w wieku 18-30 lat) i pokolenie MTV (31-45 lat) sądzą na temat centrów handlowych? Wyniki badania zleconego przez firmę Immochan, właściciela Centrów Handlowych Auchan pokazują, że respondenci niezależnie od wieku cenią tradycyjne wartości. Jednak ich podejście do wizyty w centrum handlowym różni się.

Wartości ważne dla młodych

Aż 6 na 10 badanych wśród wartości ważnych w ich życiu najczęściej spontanicznie wskazuje na rodzinę. Takiej odpowiedzi udzieliło 56 proc. millenialsów i 63 proc. osób z pokolenia MTV. Młodsi w dalszej kolejności wskazywali na miłość (27 proc.) i przyjaźń (20 proc.). Starsi na drugim miejscu wskazali zdrowie (20%) i dopiero potem miłość (13 proc.).

- Chcemy jeszcze lepiej poznać wartości, jakimi kierują się nasi klienci, a tym samym dowiedzieć się, czego oczekują od centrów handlowych. Okazuje się, że pokolenie millenialsów bardziej stawia na wartości rodzinne, miłość czy przyjaźń niż nam się wydawało. To niezwykle ważna informacja z punktu widzenia osób zarządzających centrami handlowymi. Pokazuje, że w działaniach marketingowych warto podkreślać tradycyjne wartości – mówi Agnieszka Gutowska-Wicher, dyrektor marketingu w Immochan.

Młodzi lubią centra handlowe bardziej niż ich starsi koledzy

Jak wynika z raportu, ponad połowa badanych lubi odwiedzać centra handlowe. Wśród millenialsów takiej odpowiedzi udzieliło 57 proc., natomiast wśród pokolenia MTV 52 proc. Tylko co piąty badany przyznał, że nie lubi takich wizyt.

Naturalnie, wizyta w centrum handlowym najczęściej kojarzy się z zakupami (27 proc.). Wśród wymienianych skojarzeń pojawiały się również m.in. radość, zadowolenie (16 proc.) oraz pozytywne emocje (10 proc.). Warto jednak zwrócić uwagę, że w przypadku kojarzenia centrum handlowego z radością i zadowoleniem widać wyraźną różnicę w podejściu millenialsów (20 proc.) i respondentów z pokolenia MTV (10 proc.).

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.