PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Millenialsi jako forpoczta e-zakupów

  • dlahandlu.pl
  • 10 lis 2017 17:37

Millenialsi jako forpoczta e-zakupów fot. Pixabay

- Millenialsi chcą mieć, ale niekoniecznie posiadać na własność, czego przykładem jest branie kredytów żeby kupić najnowszy telefon Apple. Dlatego marki globalne mają dużo do powiedzenia wśród millenialsów, ponieważ dają powtarzalność i bezpieczeństwo - mówił Radosław Kaczmarek, strategy director & partner w agencji Melting Pot podczas sesji tematycznej "Pokolenie millenialisów, Henryków, XYZ – nowe style zakupowe konsumentów" w ramach Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2017.

REKLAMA

Radosław Kaczmarek zauważył, że wszyscy konsumenci, jako istoty kierujące się emocjami, chcą mieć poczucie kontroli nad swoim życiem.

- Marketing jest właśnie po to, żeby dawać to poczucie kontroli. Rośnie liczba świadomych konsumentów, ale można zadać pytanie o źródła tej świadomości. Konsumenci mają dużo informacji, ale mało twardej wiedzy. Millenialsi chcą mieć, ale niekoniecznie posiadać na własność, czego przykładem jest branie kredytów żeby kupić najnowszy telefon Apple. Dlatego marki globalne mają dużo do powiedzenia wśród millenialsów, ponieważ dają powtarzalność i bezpieczeństwo. Inną rzeczą są marki niszowe. Millenials chce mieć poczucie, że robi coś dobrego, a one dają mu to poczucie. Kupuję dany produkt, więc nie głodują dzieci w Afryce, nie niszczę ziemi, jestem eko. Marki niszowe sprawiają nam przyjemność smakową, ale są także dopełnieniem naszego wizerunku jako dobrego człowieka - dodał.

Kaczmarek przekonywał, że w dzisiejszych czasach zmieniła się funkcja gotowania. Nie gotujemy już po to, aby się najeść, ale żeby miło spędzić "jakościowy" czas.

- Nie chcemy codziennie smażyć kotleta na obiad. Chcemy wyrazić siebie poprzez jedzenie, a gdy nie chce nam się gotować albo nie mamy czasu też chcemy zjeść coś ciekawego. Dlatego idziemy do knajpy albo kupujemy produkty convenience i 'on the go'. Oferta w tym obszarze jest już tak zdywersyfikowana że można codziennie wychodzić z czymś innym ze sklepu. Są to produkty w pięknych opakowaniach, bez sztucznych dodatków, a jeszcze parę lat temu strach było je jeść, kupowało się je gdy naprawdę nie pozostawało nic innego. Dziś są to ciekawe i dobre dania, które są smaczne, łatwe do przyrządzenia i oszczędzają nasz czas, który możemy poświęcić na gotowanie z przyjaciółmi czy partnerem/partnerką - dodał.

Radosław Kaczmarek jest także zdania, że dziś nie można już mówić o sztywnym podziale na działania marketingowe online i offline.

- Millenialsi są forpocztą zakupów online. Faktem jest, że nasze zakupy i ścieżki zakupowe zostały mocno zmienione przez to, jak online istnieje w naszym życiu. Funkcjonujemy w rzeczywistości, gdzie coraz więcej będzie się działo na naszych telefonach komórkowych, czy tego chcemy czy nie. Sklepy muszą się do tego przyzwyczaić i odpowiednio dostosować swoje modele biznesowe. Branża odzieżowa już to zrobiła. Konwersja z offline do online jest tak szybka, że praktycznie nie pamiętam kiedy byłem w galerii żeby kupić ubranie. Z żywnością jest większy problem, ponieważ lubimy jej dotknąć. Wciąż istnieje też problem z dostępnością tego typu usług w mniejszych miejscowościach. Także galerie handlowe szybko nie umrą, ale czeka nas dużo zamknięć - dodał.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.