PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Millenialsi robią problemy

  • Autor: PAP
  • 15 cze 2016 07:13

Millenialsi robią problemy Fot. Fotolia

Pokolenie tzw. millenialsów, mniej zainteresowane gromadzeniem dóbr trwałych i mniej uległe reklamom, stanowi ogromne wyzwanie m.in. dla sektora bankowego.

REKLAMA

Według badań przeprowadzonych głównie w krajach anglosaskich  pokolenie bardzo różni się w porównaniu z innymi generacjami. "Chce być podmiotem, a nie przedmiotem; ufa swoim znajomym i tym, którzy doświadczyli jakiegoś produktu bardziej, niż reklamom; pieniądze nie są dla nich najważniejsze, co oznacza, że mniej oszczędzają, ale też mniej planują kupować samochodów, mieszkań, rowerów, bo wszystko można pożyczyć" - tłumaczył Kazimierz Stańczak z firmy konsultingowej Bain & Company. Przyznał, że pokolenie stanowi ogromne wyzwanie dla bankowości.

Stańczak wskazał, że oszczędzanie jest na dziewiątym miejscu wśród odpowiedzi na pytanie, co "millenialsi" robią ze swoimi pieniędzmi. Pierwsze osiem odpowiedzi - jak przypomniał - dotyczy ich wydawania. Na pierwszym miejscu znalazły się wydatki na zaspokajanie własnych ambicji i samorealizację.

Zwrócił też uwagę, że "jest to pokolenie śpiących z telefonem", dla którego telefon jest podstawowym kanałem komunikacji ze światem, podejmowania decyzji i zbierania informacji.

Stańczak ocenił, że wyzwaniem dla sektora bankowego jest też to, że przy wyborze instytucji bankowej "millenialsi" bardzo chętnie kierują się opiniami innych. "Czyli nie wystarczy wydać ogromnych kwot na reklamę i pokazywać, że coś jest świetne w każdym wymiarze, bo jeżeli znajomi tej osoby nie potwierdzają swoim doświadczeniem, że tak jest naprawdę, to reklama nie pomoże" - dodał.

"To jest fundamentalna zmiana i instytucje finansowe oraz wszystkie inne albo skorzystają, albo w pewnym sensie mogą być jej ofiarą" - dodał.

Dyrektor marketingu Provident Polska, Katarzyna Szerling zwróciła uwagę, że pokolenie "millenialsów" ma bardzo praktyczne podejście do pieniędzy. "Zdają sobie sprawę, że pieniądze są potrzebne, że trzeba na nie zapracować, ale chcą je wydawać na to, żeby doświadczać i żeby się pokazać. Mniej są skłonni wydawać na rzeczy trwałe, jak auto i mieszkanie" - tłumaczyła.

Zauważyła też, że na rynku usług "millenialsi" szukają dostawcy, który zaoferuje usługę w sposób najbardziej przez nich oczekiwany. Chcą od firm oferty skierowanej bezpośrednio do nich, prostej, łatwej i ich za bardzo nieangażującej - wyjaśniła.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.