PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Mimo debiutów nowych sieci, poziom pustostanów w centrach handlowych wzrósł

  • Autor: Propertynews.pl
  • 17 lut 2012 08:38

W 2011 roku w Polsce zadebiutowało ponad 30 zagranicznych marek sieci handlowych. Najwięcej z nich należało do branży mody (36 proc.), artykułów dziecięcych (17 proc.) oraz obuwia (12 proc.) - wynika z analiz PRCH Retail Research Forum.

REKLAMA

Do polskich centrów handlowych weszły także międzynarodowe sieci kawiarni oraz cukierni.

Autorzy raportu PRCH Retail Research Forum zwaracją uwagę na pozytywny trend i rosnące zainteresowanie międzynarodowych sieci rozwojem w Polsce.

Mimo tego w poziom pustostanów w II połowie ub.r., w centrach handlowych objętych badaniem, nieznacznie wzrósł. W badaniu wzięło udział 208 centrów handlowych, zlokalizowanych w 15 największych miastach i aglomeracjach Polski, o pow. 6,2 mln mkw. powierzchni najmu, czyli około 70 proc. całkowitego wolumenu powierzchni handlowej w Polsce.

Przeważająca większość z badanych rynków charakteryzowała się niskim poziomem pustostanów. Najwyższy z odnotowanych wskaźników wyniósł 5 proc. "Świadczy to głównie o tym, iż zarządcy stale prowadzą prace nad dopasowaniem oferty centrum do potrzeb klientów, o wydłużeniu procesu rekomercjalizacji/komercjalizacji i rozmów pomiędzy najemcami a wynajmującymi" - podają autorzy raportu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA