PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Mniejsze sklepy, nowe usługi. Efekt e-commerce w centrach handlowych coraz większy

  • Autor: propertynews.pl
  • 30 wrz 2015 14:48

Zmiany na rynku centrów handlowych spowodowane rozwojem sektora e-commerce systematycznie postępują. – Już teraz mamy do czynienia ze zmniejszającymi się formatami sklepów – podkreśla Renata Kinde-Czyż, prezes Metro Properties.

REKLAMA

Jak mówi Renata Kinde-Czyż, najemcy, którzy do tej pory decydowali się na duże powierzchnie w centrach handlowych, zmieniają swoje zapotrzebowanie, ponieważ część ich asortymentu pokazywana jest w internecie. - To pierwsza widoczna zmiana - wyjaśnia.

Jak przewiduje prezes Metro Properties, kolejną będzie wprowadzenie do centrów handlowych punktów odbioru produktów kupowanych przez internet.

Dziś inaczej do zakupów w centrach handlowych podchodzą też klienci. – Ponieważ można je zrobić online, nie stanowią wartości samej w sobie. Klient odwiedzając centra handlowe chce czegoś więcej, oczekuje bogatych przeżyć – mówi Renata Kinde-Czyż.

W centrach poszukiwana jest szersza gama usług, takich jak gabinety kosmetyczne, lekarskie, centra typu fitness czy spa, a także usługi pocztowe i bankowe.

- To najważniejsze zmiany, które będziemy obserwować w najbliższych latach - podsumowuje.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA