PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Mobilne zakupy nowością w Factory

  • Autor: Propertynews.pl
  • 12 kwi 2016 10:23

Mobilne zakupy nowością w Factory fot. materiały prasowe, Factory

Zakupy za pomocą telefonu stają się faktem. Dzięki specjalnym aplikacjom mieszkańcy Dolnego Śląska mogą podczas zakupów... zaoszczędzić.

REKLAMA

Będzie to możliwe podczas wielkiej akcji rabatowej organizowanej wspólnie z aplikacją mobilną Qpony.pl

– Można znaleźć tam specjalne oferty i rabaty przygotowane przez nasze sklepy – mówi Joanna Sikora z działu marketingu Factory we Wrocławiu.

– Dzięki temu będzie można zdecydować się na większe zakupy i wybór ciekawych rozwiązań, jakie marki proponują w swoich wiosennych kolekcjach. Wystarczy ściągnąć aplikację dostępną na wszystkie rodzaje smartfonów, aby móc skorzystać z promocji przygotowanych przez naszych najemców. Z myślą o miłośnikach tradycyjnych kuponów rabatowych przygotowaliśmy także drukowane książeczki z promocjami, które będzie można odebrać w Factory od 14 do 30 kwietnia oraz w najbardziej ruchliwych punktach Wrocławia, a także podczas zakupu biletów w Multikinie oraz Heliosie. W sumie przygotowano ponad 70 ofert z rabatami od cen outletowych. Wśród nich są m.in. Adidas, Reserved , Venezia, Diverse, Coccodrillo, Mango, Reebok, House, Lancerto, Levi’s, Mohito, O’neill, Asics, Simple, Benetton, Triumph. Dzięki akcji będzie można zaoszczędzić nawet do 70% w porównaniu z ofertami w tradycyjnych galeriach handlowych - dodaje.

To nie pierwsza akcja, którą wrocławskie Factory organizuje we współpracy z Qponami.pl W ten sposób największe centrum outletowe wpisuje się w trend mobilnych zakupów, na które także Wrocławianie decydują się coraz częściej. Na statystycznego Polaka przypada już średnio 1,7 urządzenia mobilnego. Dla przedstawicieli najmłodszego pokolenia smartfon, czy tablet stały się w zasadzie nieodłącznymi atrybutami życia. To właśnie te urządzenia, obok stacjonarnych komputerów, królują wśród miejsc, gdzie poszukujemy okazji, czy promocji. Jak pokazują badania, urządzenie mobilne towarzyszy dzisiaj przy co trzeciej decyzji zakupowej Polaków.

– Nie lubimy przepłacać – dodaje Joanna Sikora. – Dlatego wybór smartfona jako towarzysza zakupów jest naturalny. Nie tylko dla najmłodszych klientów. Telefon jest dla sporej części naszych klientów naturalnym uzupełnieniem codziennych drobiazgów, takich jak klucze, karta kredytowa, czy zegarek. Jego wielofunkcyjność tak naprawdę sprawia, że każdy, kto chce kupować rozsądnie nie może obejść się bez niego - dodaje.

Factory Wrocław to największe centrum outletowe na Dolnym Śląsku. Na niemal 18 000 metrów kwadratowych powierzchni na odkrycie czeka niemal 100 marek przyciągających miłośników zakupów w różnym wieku. Są to m.in.: New Balance, Adidas, Puma, Nike, Reebok, Mango, United Colors of Benetton, Reserved, Venezia, Kazar, Lancerto, czy Home and Cook.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA