PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Mocna dekada w galerii Magnolia Park

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 25 paź 2017 15:55

Mocna dekada w galerii Magnolia Park

Ponad 260 sklepów i punktów usługowych, 95 mln klientów, 2 tys. miejsc pracy, blisko 100 proc. wynajętej powszechni handlowej. Tak można podsumować 10 lat działalności Magnolia Park - flagowego centrum zarządzanego przez Multi Poland.

REKLAMA

Przez dekadę galerię odwiedziło 95 mln klientów. Rekordowym miesiącem był grudzień 2016 roku. Wówczas pojawiło się tutaj 1,1 mln osób.

– Wypracowaliśmy bardzo mocną pozycję na rynku, który charakteryzuje się dużą konkurencyjnością – mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park. - Przyciągamy najbardziej różnorodną ofertą w regionie i doskonałą lokalizacją. Organizujemy również szereg atrakcyjnych wydarzeń, a także stale proponujemy dodatkowe usługi. To ważne elementy naszej strategii rozwoju. Takie podejście sprawia, że jesteśmy miejscem na miarę nowoczesnego klienta – dodaje.

Obecny poziom komercjalizacji Magnolia Park wynosi blisko 100 proc. Do grona najemców dołączyli w ostatnim czasie między innymi pierwszy na Dolnym Śląsku salon z bielizną Felina. Nowością jest również butik z odzieżą dla kobiet Piano Fashion, a także z sklep z elegancką odzieżą dla mężczyzn Giacomo Conti. – Mamy stabilną pozycję wypracowaną przez ostatnie 10 lat. Zapewniamy najemcom bezpieczeństwo, stabilizację i świetną frekwencję. Wiele marek, które rozpoczynają swoją ekspansję na Dolnym Śląsku, otwiera swoje pierwsze salony w Magnolia Park – podkreśla Małgorzata Słowik, leasing director w Multi Poland. - Sukcesem było otwarcie w Magnolia Park nieobecnych wcześniej na Dolnym Śląsku Samsung Brand Store, a Tab, The North Face, Crocs – dodaje.

Magnolia Park jest nie tylko największą galerią handlową na Dolnym Śląsku o znaczeniu regionalnym, ale przede wszystkim częścią społecznego obrazu Wrocławia. Magnolia Park jako pierwsza galeria handlowa w regionie wprowadziła też na stałe nową, bezpłatną usługę Personal Shopping – bezpłatnych konsultacji ze stylistką. Czymś nowym są też ogólnodostępne miejsca aktywnego wypoczynku dla mieszkańców Wrocławia - boisko wielofunkcyjne, siłownia na świeżym powietrzu czy plac zabaw. - Od dawna aktywnie działamy na rzecz lokalnej społeczności. Stale współpracujemy między innymi z Wrocławskim Hospicjum Dla Dzieci. Ostatnio odbył się u nas kiermasz książek „Buy a Book”. Wszystkie środki zostały przeznaczone na realizację celów fundacji. Od lat współpracujemy również z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu – mówi Tomasz Waszkiewicz.

Kluczowe znaczenie dla rozwoju galerii handlowej miała decyzja o rozbudowie obiektu. Od marca 2015 roku obiekt liczy 100 tys. mkw. powierzchni najmu GLA (wcześniej było to 81 tys. mkw.). Dodatkowo klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych.

 Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland.

Podobał się artykuł? Podziel się!
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.
REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.