PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Mocne strony franczyzy

  • www.portalspozywczy.pl
  • 22 paź 2014 16:43

Ciekawe oferty promocyjne, niskie ceny produktów oraz wsparcie reklamowe i marketingowe - to główne zalety przynależności do sieci franczyzowych wskazane przez właścicieli sklepów tradycyjnych. Badanie przeprowadzone przez Agencję Nielsen, na zlecenie Makro Cash & Carry, pozwoliło poznać ich opinię na temat franczyzy.

REKLAMA

Większość badanych uważa, że liczba sklepów tradycyjnych w pierwszym kwartale 2014 r. w porównaniu do roku ubiegłego pozostała bez zmian (43 proc. respondentów). Natomiast 1/3 właścicieli zauważa zmniejszenie się tego typu placówek. Może to mieć związek z ogólną sytuacją handlu tradycyjnego na polskim rynku. Zarówno franczyzobiorcy, jak i właściciele sklepów niezależnych twierdzą, że sytuacja ta nieznacznie się pogorszyła w stosunku do roku 2013. Rynek franczyzowy w naszym kraju nadal się kształtuje, o czym świadczą chociażby pojawiające się co roku nowe sieci. Konkurencja jest duża, co zmusza franczyzodawców do podejmowania dodatkowych działań, inwestycji w kampanie rekrutacyjne oraz dostosowania oferty do indywidualnych potrzeb potencjalnych partnerów. Mimo to rozwój sieci franczyzowych pozostaje jednym z bardziej widocznych trendów na polskim rynku - mówi Roman Krucki, kierownik ds. marketingu franczyzy.

Wraz ze wzrostem popularności tej formy handlu, zwiększa się również znajomość samych marek. Co ciekawe, wśród najbardziej rozpoznawalnych brandów jest sieć ODIDO, która pojawiła się na rynku zaledwie 3 lata temu. Na sukces ODIDO składa się głównie szeroki wybór artykułów spożywczych, w tym artykułów świeżych jak nabiał, warzywa i owoce oraz artykułów przemysłowych dedykowanych potrzebom gospodarstw domowych. Ponadto stale obserwujemy rynek i reagujemy na jego zmiany. Staramy się opracować takie narzędzia, które pomogą partnerom ODIDO uczynić ich sklep bardziej konkurencyjnym i atrakcyjnym dla klientów. Szczególną uwagę zwracamy na to, by wprowadzone rozwiązania uwzględniały specyfikę różnych rynków i były dopasowane do typu i wielkości sklepu - mówi Krucki.

  • 1
  • 2

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA