PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Mocny akcent modowy w ETC Swarzędz

  • Autor: propertynews.pl
  • 27 wrz 2017 13:30

Mocny akcent modowy w ETC Swarzędz ETC Swarzędz

Do grona najemców ETC Swarzędz dołączają kolejne znane, sieciowe marki. Na trzy tygodnie przed otwarciem obiektu po modernizacji ofertę centrum wzmocnią Medicine, Vistula, Lambert oraz Wólczanka. Nowi najemcy zajmą ponad 400 mkw. powierzchni.

REKLAMA

Odzieżowa marka Medicine, działająca na polskim rynku od 2011 r., zajmie lokal o powierzchni ponad 260 mkw. W salonie sieci Vistula (ok. 115 mkw. GLA) znajdzie się miejsce także dla marki Lambert, która oferuje bogaty asortyment koszul oraz akcesoriów dla kobiet i mężczyzn. Salon Wólczanka zajmie powierzchnię ok. 35 mkw. GLA, na której znajdzie się pełna oferta marki.

Obecnie w ETC Swarzędz prace modernizacyjne obejmują aranżację pasaży, części wspólnych i wyposażanie lokali najemców. Obiekt zostanie udostępniony klientom już 7 października b.r.

– Po modernizacji ETC Swarzędz stanie się w pełni nowoczesnym, dopasowanym do potrzeb konsumentów miejscem nie tylko zakupów, ale także spotkań i spędzania czasu wolnego. Będzie to pierwszy tego typu obiekt w Swarzędzu, który był przez mieszkańców miasta bardzo długo oczekiwany – mówi Marcin Juszczyk, członek zarządu Grupy Capital Park.

– Oferta centrum zaprojektowana jest tak, by możliwie najszerzej odpowiadać na potrzeby lokalnego rynku i zaspokoić podstawowe potrzeby zakupowe, bez konieczności wyjazdów do Poznania. Jesteśmy zadowoleni, że w obiekcie zagoszczą znane, sieciowe marki, ale także silni, lokalni przedsiębiorcy, którzy przez długie lata przyzwyczaili swarzędzan do swojej obecności w ETC. Dużą część naszej oferty stanowią również polskie marki, których istotnym wzmocnieniem jest pojawienie się właśnie Medicine oraz Vistuli i Wólczanki. Jesteśmy przekonani, że w zmodernizowanym ETC zaoferujemy im w pełni nowoczesne, dogodne warunki do dalszego rozwoju ich działalności – podsumowuje Juszczyk.

W zmodernizowanym ETC Swarzędz na powierzchni 20 tys. mkw. znajdzie się 80 sklepów
i punktów usługowych. Najemcami centrum będą zarówno znane, sieciowe marki, takie jak Intermarché, Diverse, Reserved, Medicine, Vistula, Wólczanka, Lambert, KiK, Martes Sport, Deichmann, Pepco, Vision Express, Swiss, CCC, Rossmann, Drogeria Natura, Empik, RTV Euro AGD, Maxi Zoo, Top Secret, Yes, Smyk, Apteka Heureka, ale też lokalni przedsiębiorcy, których reprezentować będą sklepy Mine Wine, Kids OK, Prestige Obuwie, Biuro Podróży Jamajka oraz kwiaciarnia Florist. Do dyspozycji klientów będzie również rozbudowana oferta usługowa,
w skład której wejdą m.in. szewc, pralnia, salony telefonii komórkowych i sieci kablowych czy punkt dorabiania kluczy i kantor. Klienci będą mogli korzystać także  z klubu fitness Be Active oraz sali zabaw dla dzieci Kulkids. Trwają zaawansowane rozmowy z kolejnymi markami, które są zainteresowane wynajmem lokalu w rozbudowanym ETC Swarzędz. Proces komercjalizacji centrum prowadzi grupa BOIG.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA