PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Mocny akcent modowy w ETC Swarzędz

  • Autor: propertynews.pl
  • 27 wrz 2017 13:30

Mocny akcent modowy w ETC Swarzędz ETC Swarzędz

Do grona najemców ETC Swarzędz dołączają kolejne znane, sieciowe marki. Na trzy tygodnie przed otwarciem obiektu po modernizacji ofertę centrum wzmocnią Medicine, Vistula, Lambert oraz Wólczanka. Nowi najemcy zajmą ponad 400 mkw. powierzchni.

REKLAMA

Odzieżowa marka Medicine, działająca na polskim rynku od 2011 r., zajmie lokal o powierzchni ponad 260 mkw. W salonie sieci Vistula (ok. 115 mkw. GLA) znajdzie się miejsce także dla marki Lambert, która oferuje bogaty asortyment koszul oraz akcesoriów dla kobiet i mężczyzn. Salon Wólczanka zajmie powierzchnię ok. 35 mkw. GLA, na której znajdzie się pełna oferta marki.

Obecnie w ETC Swarzędz prace modernizacyjne obejmują aranżację pasaży, części wspólnych i wyposażanie lokali najemców. Obiekt zostanie udostępniony klientom już 7 października b.r.

– Po modernizacji ETC Swarzędz stanie się w pełni nowoczesnym, dopasowanym do potrzeb konsumentów miejscem nie tylko zakupów, ale także spotkań i spędzania czasu wolnego. Będzie to pierwszy tego typu obiekt w Swarzędzu, który był przez mieszkańców miasta bardzo długo oczekiwany – mówi Marcin Juszczyk, członek zarządu Grupy Capital Park.

– Oferta centrum zaprojektowana jest tak, by możliwie najszerzej odpowiadać na potrzeby lokalnego rynku i zaspokoić podstawowe potrzeby zakupowe, bez konieczności wyjazdów do Poznania. Jesteśmy zadowoleni, że w obiekcie zagoszczą znane, sieciowe marki, ale także silni, lokalni przedsiębiorcy, którzy przez długie lata przyzwyczaili swarzędzan do swojej obecności w ETC. Dużą część naszej oferty stanowią również polskie marki, których istotnym wzmocnieniem jest pojawienie się właśnie Medicine oraz Vistuli i Wólczanki. Jesteśmy przekonani, że w zmodernizowanym ETC zaoferujemy im w pełni nowoczesne, dogodne warunki do dalszego rozwoju ich działalności – podsumowuje Juszczyk.

W zmodernizowanym ETC Swarzędz na powierzchni 20 tys. mkw. znajdzie się 80 sklepów
i punktów usługowych. Najemcami centrum będą zarówno znane, sieciowe marki, takie jak Intermarché, Diverse, Reserved, Medicine, Vistula, Wólczanka, Lambert, KiK, Martes Sport, Deichmann, Pepco, Vision Express, Swiss, CCC, Rossmann, Drogeria Natura, Empik, RTV Euro AGD, Maxi Zoo, Top Secret, Yes, Smyk, Apteka Heureka, ale też lokalni przedsiębiorcy, których reprezentować będą sklepy Mine Wine, Kids OK, Prestige Obuwie, Biuro Podróży Jamajka oraz kwiaciarnia Florist. Do dyspozycji klientów będzie również rozbudowana oferta usługowa,
w skład której wejdą m.in. szewc, pralnia, salony telefonii komórkowych i sieci kablowych czy punkt dorabiania kluczy i kantor. Klienci będą mogli korzystać także  z klubu fitness Be Active oraz sali zabaw dla dzieci Kulkids. Trwają zaawansowane rozmowy z kolejnymi markami, które są zainteresowane wynajmem lokalu w rozbudowanym ETC Swarzędz. Proces komercjalizacji centrum prowadzi grupa BOIG.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.