PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Moda generuje największe zainteresowanie galerią

Moda generuje największe zainteresowanie galerią
Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 06 lut 2019 10:22

Wszystkie trzy galerie w naszym portfolio to dziś obiekty o charakterze prorodzinnym, ale z mocnym akcentem modowym, podkreślonym ofertą. Świadomi jesteśmy tego, że to wciąż moda generuje największe zainteresowanie galerią - mówi  Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding.





  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 06 lut 2019 10:22

Gemini Holding rozwija markę swoich centrów handlowych – Gemini Park. Tylko w ubiegłym roku, dzięki otwarciu galerii w Tychach, portfel dewelopera wzbogacił się o kolejne 36,6 tys. mkw. W galeriach w Bielsku-Białej i Tarnowie zachodzą natomiast zmiany. Są także kolejne plany inwestycyjne. O umacniającej się rynkowej pozycji marki Gemini Park opowiada Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding.

- Markę Gemini Park rozwijamy od blisko 10 lat. Przez dekadę udało się nam wypracować silny brand nowoczesnych centrów handlowych, których oferta dopasowana jest do realnych potrzeb lokalnego rynku. O silnej pozycji Gemini Park decyduje dziś kilka elementów. Jednym z kluczowych jest czytelność oferty. Tak rozwijamy tenant-mix w galeriach, aby był on zrozumiały i dopasowany do potrzeb klienta. W galeriach dominują znane i lubiane w Polsce marki. Niezwykle ważne jest dla nas także precyzyjne ulokowanie najemcy w layoucie galerii np. w specjalnej strefie z oferta męską lub „home”. To ułatwia naszym partnerom biznesowym działalność, a klientom poruszanie się po ofercie obiektów. Siłą naszej galerii jest także „podręczność”. Obiekty lokujemy w sąsiedztwie dużych osiedli i niedaleko centrum miasta, tworząc mieszkańcom miejsce, do którego można szybko dotrzeć na codzienne zakupy. Rozwijając galerie skupiamy się także na mniejszych miejscowościach, poszukując rynków, na których można wypełnić lukę. Tak było np. w Tychach i Tarnowie. To pozwala nam na szybkie budowanie rozpoznawalności i przewagi na lokalnym rynku. O sile marki Gemini Park decyduje także jej przyjazny charakter, ale w nowoczesnym wydaniu. Wszystkie 3 galerie w naszym portfolio to dziś obiekty o charakterze prorodzinnym, ale z mocnym akcentem modowym, podkreślonym ofertą. Świadomi jesteśmy tego, że to wciąż moda generuje największe zainteresowanie galerią. Jednocześnie staramy się, aby marka Gemini Park nie była „sztywna”. Pozwalamy jej ewoluować, a poszczególnym obiektom wypracowywać unikalne cechy. Podążamy z duchem czasu, a tym sami jesteśmy otwarci na zmiany, chętnie adaptując u siebie takie rozwiązania jak np. trzecie miejsce czy placemaking. Jednocześnie rozwój opieramy na badaniach socjologicznych i behawioralnych, nie narzucając niczego klientowi. O sukcesie brandu decyduje także pewien stały element. W każdym z miast staramy się być dobrym sąsiadem, zaangażowanym w życie społeczności, włączającym się w inicjatywy miejsco- i miastotwórcze. Taki sprawia, że galerie traktowane są jako naturalny element miasta.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.206.217
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
REKLAMA

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.