PARTNERZY
PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Moda magnesem w handlowym zagłębiu Olsztyna

  • Autor: propertynews.pl
  • 08 mar 2016 13:11

Moda magnesem w handlowym zagłębiu Olsztyna Galeria Warmińska

Galerię Warmińską, najmłodsze centrum handlowe w północno-wschodniej Polsce przez rok odwiedziło 8 mln klientów. Najemcy notują wzrosty obrotów o ponad 20 proc.

REKLAMA

Galeria Warmińska działa w Olsztynie od września 2014 roku. - Choć to niezbyt długo już wiemy, że jesteśmy najważniejszym zakupowym miejscem nie tylko na mapie Olsztyna ale i całego regionu Warmii i Mazur. Liczymy się też w kraju, bo regularnie przyjeżdżają do nas mieszkańcy Trójmiasta i Warszawy oraz klienci z obwodu kaliningradzkiego – mówi dyrektor Galerii Warmińskiej Michał Tur i podkreśla, że skuteczne przyciąganie klientów bezpośrednio przekłada się na wzrosty obrotów najemców. - Zainteresowanie powierzchniami handlowymi w naszej galerii jest tak duże, że władze spółki już rozważają rozbudowę – dodaje Tur.

Galeria Warmińska leży w handlowym zagłębiu Olsztyna, przy ul. Sikorskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie marketów Auchan, Media Markt, Praktiker, wkrótce ma w pobliżu powstać Decathlon. Aby pomóc klientom w zakupach Galeria Warmińska zaoferowała bezpłatne zakupy ze stylistką.

- Stylistki najpierw umawiają się na spotkanie z klientem, robią jego analizę kolorystyczną, rozmawiają w czym czują się dobrze, jaki styl preferują, a następnie ruszają wspólnie na zakupy– mówi Michał Tur. Na tę bezpłatną usługę można się umówić przez internet. - Zainteresowanie tak zorganizowanymi zakupami jest ogromne, stylistki mają zajęte grafiki na 3-4 miesiące. Umawiają się z nimi zarówno ludzie, których czeka ważna uroczystość, np. wesele, czy rodzinny zjazd, jak i tacy, którzy chcą mieć wreszcie porządnie skompletowaną garderobę – dodaje.

Kolejnym krokiem w przekonywaniu klientów do zakupów w Galerii Warmińskiej jest cykliczne wydawanie magazynu modowego „Fashion Time by Galeria Warmińska ”.

Aby umocnić modowy wizerunek Galerii Warmińskiej przeprowadzanych jest też wiele akcji i eventów modowych (m.in. pokazy mody dla dzieci i dorosłych). Szczególnym wydarzeniem na tym polu była akcja „Warmińskie metamorfozy” -  wybranych w castingu dziesięcioro uczestników (w tym mężczyzna) nie tylko z poradą stylistki zmieniło zawartość swojej szafy ale też przeszło szereg szkoleń z trenerem personalnym, psychologiem, dietetykiem, a nawet stomatologami i specjalistami od medycyny estetycznej! „Zależało nam w tej akcji nie tylko na fizycznej ale i duchowej odmianie naszych klientów” – podkreśla Michał Tur.

„Metamorfozom” każdego z uczestników akcji towarzyszyła telewizyjna kamera, a odcinki „serialu” o ich przemianie pokazywała TVP Olsztyn.

  • 1
  • 2


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA