PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Modernizacja na miarę LPP. Jak i dlaczego zmienią się salony?

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 08 sty 2019 09:20

Do 2020 r. LPP wyda 1,5 mld zł na modernizację istniejących salonów. Grupa zaskoczy swoich klientów już jesienią 2019. - Staramy się sprostać oczekiwaniom klientów stąd ta niebagatelna kwota - mówi Olimpia Patej, dyrektor ds. inwestycji, LPP. - Zobaczycie dużo większe salony, w nowych aranżacjach, ulepszone, poprawione, bardziej dostosowane do oczekiwań klienta, nowsze w wyrazie, zupełnie inaczej ułożone na poziomie mebli, setów meblowych i przestrzeni, której dotyka klient - dodaje.

REKLAMA

O wyglądzie salonów LPP decydują zarówno trendy w zakresie designu, jak i oczekiwania klientów i zmieniająca się rzeczywistość.

- Z jednej strony śledzimy trendy, na to nakładamy kalkę oczekiwań i potrzeb naszych klientów, kolejna kalka to nowoczesne technologie i rozwiązania - Olimpia Patej, dyrektor ds. inwestycji, LPP.

- Jest wiele rozwiązań, których klient nie widzi, ale czuje. Przykładem może być np. wentylacja i klimatyzacja salonów. Klient nie widzi zmiany, ale odczuwa jej skutki bo jest mu bardziej komfortowo. Takie detale bierzemy pod uwagę projektując nasze salony – zdradza ekspertka.

Sieć LPP rozpoczęła wdrażane nowego konceptu salonów Open to publik. Pierwszy z nich powstał w Londynie, kolejne w warszawskich Złotych Tarasach i Arkadii.

- Z informacji zwrotnych od klientów wnioskujemy, że ten koncept salonu został bardzo dobrze odebrany – mówi Olimpia Patej, dyrektor ds. inwestycji, LPP. - Ten koncept ewoluuje. Cały czas pracujemy, ulepszamy, słuchamy naszych klientów i wprowadzamy delikatne poprawki – dodaje.

Rynek powierzchni handlowych przechodzi rewolucję. Wszystko za sprawą dynamicznego rozwoju kanału e-commerce oraz wchodzą szybko rozwijających się technologii. Jednym z powodów modernizacji salonów LPP jest właśnie odpowiedzieć na zmieniającą się rzeczywistość w handlu.

- Naszą siłą są salony stacjonarne, mamy ich ponad 1700, w 23 krajach. Natomiast e-commerce rzeczywiście wchodzi  prężnie. Jako LPP próbujemy dotrzeć do klienta różnymi kanałami. Dostosowujemy więc nasze salony stacjonarne do potrzeb i wymagań klientów. Dzięki temu klient może w salonie odebrać to co zamówił przez internet, może też towar przymierzyć w naszej przymierzalni, możemy też wysłać towar bezpośrednio do domu - mówi Patej. 

- Salony i przymierzalnie dostosowujemy do tego by były jak najbliżej klienta. Do jego potrzeb dostosowujemy też miejsce, w którym odbiera paczki żeby nie musiał długo na nie czekać – dodaje dyrektor ds. inwestycji, LPP.

Kwota jaką LPP przeznaczyło na modernizację salonów do 2020 roku to 1,5 mld złotych.

- Cześć salonów przebudowujemy, modernizujemy, poddajemy renowacji część tylko odświeżamy – mówi Olimpia Patej.  Zmieniliśmy ostatnio formaty i nasze salony są coraz większe. Sklepy Reserved mają dziś powierzchnię pomiędzy 2-3 tys. mkw. Mniejsze pomiędzy 800 a 1200 mkw. Staramy się sprostać oczekiwaniom klientów stąd ta niebagatelna kwota - dodaje. 

Grupa zaskoczy swoich klientów już jesienią 2019. - Zobaczycie dużo większe salony, w nowych aranżacjach, ulepszone, poprawione, bardziej dostosowane do oczekiwań klienta, nowsze w wyrazie, zupełnie inaczej ułożone na poziomie mebli, setów meblowych i przestrzeni, której dotyka klient - zdradza ekspertka.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Marti 2019-01-08 20:08:02
    Salon to wizytówka marki, warto o nie dbać. Akurat LPP pod tym względem jest dość drobiazgowe, stale wprowadza jakiejś ulepszenia.
  • Ewelina 2019-01-08 22:31:36
    Zapowiada się interesująco. Ciekawe czym zaskoczą.
  • vvtop 2019-01-09 10:09:43
    Fajnie że dbają nie tylko o produkty ale i o komfort klienta.
  • katarina 2019-01-11 14:56:28
    Świetna informacja dla klientów salonów. Na pewno zajrzę niedługo do ich sklepów aby zobaczyć różnicę.

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.