PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Modne i polskie. Seria otwarć w Galerii Jurajskiej

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 31 paź 2018 10:06

Modne i polskie. Seria otwarć w Galerii Jurajskiej mat.pras.

Marka Evy Minge i większe lokale sieci należących do LPP – to tylko niektóre ze zmian w ofercie Galerii Jurajskiej, jakie zaszły w ostatnich dniach.

REKLAMA

Klientów odwiedzających Galerie Jurajską czeka sporo nowości. I chociaż centrum handlowe właśnie zakończyło kompletowanie swojej oferty, informując o 100 proc. wynajętej powierzchni, w galerii wciąż mają miejsce zaplanowane wcześniej otwarcia.

Szeroko pojęta oferta modowa galerii wzbogaciła się właśnie o pierwszy w Częstochowie salon Femestage - marki wywodzącej się z Domu Mody Evy Minge. Dynamicznie rozwijająca się polska sieć wynajęła w Jurajskiej lokal o powierzchni  196 m kw., uzupełniając tym samym ofertę modową galerii skierowaną do kobiet.

W najnowszym sklepie klientki znajdą m.in. ubrania i dodatki, w tym m.in. bluzki, sukienki, spodnie, spódnice, swetry, żakiety, ale także buty, torebki i inne akcesoria. Femestage to już 37 polska marka odzieżowa, która zdecydowała się na inwestycję w Galerii Jurajskiej. Oprócz niej swojej sklepy maja tutaj m.in. Vistula, Wólczanka, Bytom, Monnari czy Bialcon.

LPP z dodatkowymi metrami

Inwestują także giganci polskiego rynku modowego, w tym najpopularniejsze w Polsce sklepy sieciowe. Grupa LPP SA właśnie powiększyła w Galerii Jurajskiej sklepy aż 3 swoich marek – Sinsay, House i Cropp. Jeszcze na początku września marka Sinsay w ramach poziomu +1 zmieniła lokal z 354 m kw. na 640 m kw.

Z kolei w październiku marka Cropp zajęła sąsiadujący z nią lokal, powiększając sklep z 460 m kw. do 621 m kw.  House natomiast przeprowadził się z lokalu mającego 470 m kw. do mającego 594 m kw. W efekcie zmian dwa ze sklepów – House i Cropp znajdują się dziś na dopiero co zmodernizowanej alei handlowej, skupiającej ofertę modową Galerii Jurajskiej.

- Galeria Jurajska to jedna z bardziej rozpoznawalnych galerii w Polsce. Obecnie znajduje się tam salon Reserved, który pod względem metrażu jest jednym z największych w naszym kraju.  Chcemy, aby pozostałe brandy LPP mieszczące się w galerii dorównywały tym standardom. Nie tylko powiększamy salon House o 120 kw., ale również zmieniamy jego lokalizację. Mamy nadzieję, że rozbudowa lokalu ułatwi nam pokazanie szerszej oferty produktowej, a większy magazyn sprawi, że nasi klienci będą mieli stały dostęp do nowych kolekcji – mówi Klaudia Osuchowska z marketingu House.

  • 1
  • 2
  • żaneta 2018-10-31 14:19:32
    Ostatnio byłam w Galerii to prace w Croppie trwają, nie mogę się doczekać otwarcia :).
  • głowa 2018-10-31 16:27:09
    No i baaardzo dobrze że promują polskie marki. Tak się nakręca gospodarkę.
  • Kajka 2018-10-31 18:38:51
    Same pozytywne zmiany. Fakt, salon Reserved jest spory, nawet nie wiedziałam, że jeden z największych w Polsce.
  • Dominika 2018-10-31 20:30:40
    Dobrych ubrań nigdy za mało :D

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.