PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

MODO - nowy punkt na handlowej mapie Warszawy, ale bez sieciówek

  • Autor: Propertynews.pl
  • 10 lut 2015 14:56

MODO - nowy punkt na handlowej mapie Warszawy, ale bez sieciówek

W Warszawie przy ulicy Łopuszańskiej 22 powstaje MODO domy mody - pierwszy w Polsce butikowy koncept modowego centrum zakupowego, którego otwarcie planowane jest na jesień 2015 roku.

REKLAMA

Na powierzchni 16 tys. metrów kwadratowych renomowane marki z branży modowej zaprezentują swoją ofertę w 350 butikach. Nowa koncepcja sprzedaży polega na utworzeniu jednego miejsca dla wielu salonów, w strefach odpowiadających na potrzeby różnych grup klientów: Pop Fashion (mody popularnej), Brand Fashion (wiodących marek) i Art Fashion (designu). Jak zapewnia inwestor w obiekcie znajdą się butiki, które nie są dostępne w innych centrach.

MODO domy mody na tle tradycyjnych galerii handlowych odróżniać ma także brak wielkopowierzchniowych sieci i outletów. "MODO domy mody nie powiela sieciowych kolekcji, lecz skupia projektantów, producentów, importerów i stylistów, którzy tworzą rynek modowy. Inwestor do udziału w przedsięwzięciu zaprasza firmy, które chcą pokazać niepowtarzalną pozasieciową ofertę w atrakcyjnej lokalizacji z ogromnym potencjałem klientów - czytamy w komunikcie".

Komercjalizacją MODO zajmuje się firma DTZ Polska wraz z inwestorem Devin Investments Sp. z o.o., projekt architektoniczny przygotowała Pracownia APA Wojciechowski, generalnym wykonawcą jest firma Budner SA.

 

 

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA