PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

MODO - nowy punkt na handlowej mapie Warszawy, ale bez sieciówek

  • Autor: Propertynews.pl
  • 10 lut 2015 14:56

MODO - nowy punkt na handlowej mapie Warszawy, ale bez sieciówek

W Warszawie przy ulicy Łopuszańskiej 22 powstaje MODO domy mody - pierwszy w Polsce butikowy koncept modowego centrum zakupowego, którego otwarcie planowane jest na jesień 2015 roku.

REKLAMA

Na powierzchni 16 tys. metrów kwadratowych renomowane marki z branży modowej zaprezentują swoją ofertę w 350 butikach. Nowa koncepcja sprzedaży polega na utworzeniu jednego miejsca dla wielu salonów, w strefach odpowiadających na potrzeby różnych grup klientów: Pop Fashion (mody popularnej), Brand Fashion (wiodących marek) i Art Fashion (designu). Jak zapewnia inwestor w obiekcie znajdą się butiki, które nie są dostępne w innych centrach.

MODO domy mody na tle tradycyjnych galerii handlowych odróżniać ma także brak wielkopowierzchniowych sieci i outletów. "MODO domy mody nie powiela sieciowych kolekcji, lecz skupia projektantów, producentów, importerów i stylistów, którzy tworzą rynek modowy. Inwestor do udziału w przedsięwzięciu zaprasza firmy, które chcą pokazać niepowtarzalną pozasieciową ofertę w atrakcyjnej lokalizacji z ogromnym potencjałem klientów - czytamy w komunikcie".

Komercjalizacją MODO zajmuje się firma DTZ Polska wraz z inwestorem Devin Investments Sp. z o.o., projekt architektoniczny przygotowała Pracownia APA Wojciechowski, generalnym wykonawcą jest firma Budner SA.

 

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA