PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Monnari: Przychody w 2010 roku spadły. To efekt likwidacji sklepów

  • Autor: Propertynews.pl
  • 04 maj 2011 11:56

121.372 tys. zł wyniosły przychody ze sprzedaży spółki Monnari SA 2010 roku. Były one niższe w porównaniu do 2009 roku o 41.366 tys. zł, co stanowi spadek o 25,4 proc. - poinformowała spółka w raporcie.

REKLAMA

Jak podała spółka, zmniejszenie przychodów jest spowodowane przede wszystkim likwidacją sklepów (spadek o 25,4 proc.). - Obniżenie przychodowości oraz dochodowości w wartościach nominalnych jest jednoznacznym wynikiem zmiany liczby posiadanych salonów. Pozytywnym sygnałem poprawy sytuacji w 2010 roku jest natomiast zwiększenie rentowności (marży) o 4 punkty procentowe w odniesieniu do 2009 roku - napisano w raporcie.

Zarząd spółki z optymizem patrzy w przyszłość. - Biorąc pod uwagę posiadaną w analizowanych okresach powierzchnię lokali - 17,3 tys. mkw. w 2010 roku wobec 24 tys. mkw. w 2009 roku (spadek o 27,9 proc.), należy podkreślić pozytywne kierunki dynamiki sprzedaży - stabilizację z tendencją do wzrostów z na poziomie sklepów kontynuujących działalność - poinformowała spółka w raporcie.

W 2010 roku spółka nie dokonywała większych inwestycji. - Ograniczyła do niezbędnego minimum inwestycje w środki trwałe, nie dokonała inwestycji w nieruchomości oraz instrumenty finansowe - podano w raporcie.

Na koniec 2010 roku liczba sklepów własnych obejmowała 100 placówek. W 2009 roku było ich 110. W 2010 roku spółka zatrudniała 714 osoby wobec 1399 w 2009 roku. Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA