PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Mothercare, The Body Shop czy Victoria's Secret. Jak rosła sieć spółki Alshaya w Polsce

  • Autor: propertynews.pl
  • 14 kwi 2016 13:32

Mothercare, The Body Shop czy Victoria's Secret. Jak rosła sieć spółki Alshaya w Polsce fot. Northfoto / Shutterstock.com

Obecność znanych, globalnych marek w centrach handlowych w Polsce to zasługa m.in. spółki Alshaya Poland, która przez blisko 10 lat działalności w naszym kraju systematycznie wprowadzała kolejne brandy – odzieżowe, kosmetyczne czy dziecięce. Nie wszystkie przetrwały. Czy spółka zrobiła u nas biznes?

REKLAMA

Mająca siedzibę w Kuwejcie Alshaya – globalny operator franczyzowy jednych z najbardziej znanych marek – jest w Polsce od 2006 roku. Wtedy w w warszawskim KRS została zarejestrowana spółka Alshaya Poland sp. z o.o.

Pierwsze sklepy ruszyły w 2007 roku, w warszawskich Złotych Tarasach. Ekspansja nad Wisłą rozpoczęła się od wprowadzenia brytyjskich marek Topshop oraz Mothercare.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA