Na aranżację sklepów sieci wydają dziś miliony. Jak to robi LPP?


LPP podbiło polski rynek odzieżowy i cały czas rośnie w siłę. Jak po ponad 20 latach obecności na rynku ewaluowało projektowanie salonów tej Grupy? O tym rozmawiamy Jan Sukiennikiem i Marcinem Iwaszkiewiczem, architektami z pracowni Retail & Development, którzy pracują dla LPP.
Jak powstają projekty sklepów LPP?
Jan Sukiennik: Spółka LPP na początku projektowała salony przede wszystkim własnymi siłami, korzystając z pomocy jednej pracowni w Gdańsku. Wraz z rozwojem sieci zaczęto zamawiać koncepty w wiodących, wyspecjalizowanych w handlowych wnętrzach pracowniach z Anglii i Niemiec. Dziś międzynarodowe pracownie traktują LPP tak samo jak inne zagraniczne korporacje, dla których pracują.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)
Odpowiedz-
0
0