PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Na efekty nowej strategii Biedronki trzeba poczekać do 2016 r.

  • www.portalspozywczy.pl
  • 02 mar 2015 07:07

- Przez najbliższe kwartały marże w Biedronce będą się obniżać. Jest to pokłosie intensywnych promocji. Obecnie nie ma przesłanek wskazujących, że ta sytuacja może ulec zmianie - ocenia w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Kamil Szlaga, analityk Domu Maklerskiego Trigon.

REKLAMA

W przekonaniu analityka Biedronka zaprzestanie mocnej aktywności promocyjnej. Stopniowo Biedronka będzie wprowadzała szerszą i lepszą ofertę, dzięki czemu nie będą konieczne tak intensywne inwestycje w rynek. Szlaga przyznaje, że nie wyobraża sobie dalszego wzrostu wydatków na promocje, gdyż przy rosnących kosztach mogłoby to okazać się niezwykle uciążliwe finansowo i trudne do przetrwania dla całej sieci.

Zdaniem Kamila Szlagi poszerzenie asortymentu Biedronki nie musi oznaczać jednoznacznego wzrostu kosztów logistycznych, jednak wyłącznie w sytuacji, gdy są one rozumiane jako procent od wartości sprzedaży oraz przy rosnącym wolumenie. Osiągniecie takich rezultatów jest dużym wyzwaniem dla sieci, która pomimo zmiany strategii i zapowiadanych zmian oczekuje, że wolumen sprzedaży będzie rósł. Koszty nominalne w sposób oczywisty będą musiały wzrosnąć.

Czytaj więcej: Efekty nowej strategii Biedronki będą widoczne dopiero w 2016 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA