PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Na rynku jest wciąż miejsce dla sieci delikatesów

  • dlahandlu.pl
  • 02 cze 2015 14:44

- Jesteśmy przekonani, że koncept sieci delikatesów ciągle ma swoje miejsce na polskim rynku, jednak oczywiście musimy go dostosowywać do zmieniających się oczekiwań konsumentów - mówi Jerzy Mazgaj, prezes Alma Market, w komentarzu do raportu KPMG "Na rozdrożu. Wyzwania i priorytety sieci spożywczych w Polsce".

REKLAMA

- Nasze pierwsze sklepy miały nawet 5 tys. mkw. Dziś klient oczekuje zakupów wygodnych i szybkich, chce mieć sklep znacznie bliżej, a nie gdzieś pod miastem. Mamy oczywiście duże sklepy, które dzięki swojej lokalizacji radzą sobie doskonale, ale docelowym formatem będą dla nas sklepy mniejsze, o powierzchni około 1,5-2 tys. mkw., najlepiej położone blisko nowych osiedli w dużych miastach. Takie sklepy po prostu znacznie szybciej osiągają rentowność. Równolegle pracujemy nad uruchomieniem sieci sklepów franczyzowych pod marką Alma Smart, o wielkości do ok. 400 mkw. Dzięki temu nasze produkty znajdą się jeszcze bliżej konsumentów. Kluczowe jest jednak zachowanie tożsamości sieci delikatesowej, tj. utrzymanie bogatej oferty najwyższej jakości produktów. Próby konkurowania z dyskontami to na pewno nie jest droga rozwoju dla takiej sieci jak nasza - mówi Jerzy Mazgaj.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.