PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Na rynku jest wciąż miejsce dla sieci delikatesów

  • dlahandlu.pl
  • 02 cze 2015 14:44

- Jesteśmy przekonani, że koncept sieci delikatesów ciągle ma swoje miejsce na polskim rynku, jednak oczywiście musimy go dostosowywać do zmieniających się oczekiwań konsumentów - mówi Jerzy Mazgaj, prezes Alma Market, w komentarzu do raportu KPMG "Na rozdrożu. Wyzwania i priorytety sieci spożywczych w Polsce".

REKLAMA

- Nasze pierwsze sklepy miały nawet 5 tys. mkw. Dziś klient oczekuje zakupów wygodnych i szybkich, chce mieć sklep znacznie bliżej, a nie gdzieś pod miastem. Mamy oczywiście duże sklepy, które dzięki swojej lokalizacji radzą sobie doskonale, ale docelowym formatem będą dla nas sklepy mniejsze, o powierzchni około 1,5-2 tys. mkw., najlepiej położone blisko nowych osiedli w dużych miastach. Takie sklepy po prostu znacznie szybciej osiągają rentowność. Równolegle pracujemy nad uruchomieniem sieci sklepów franczyzowych pod marką Alma Smart, o wielkości do ok. 400 mkw. Dzięki temu nasze produkty znajdą się jeszcze bliżej konsumentów. Kluczowe jest jednak zachowanie tożsamości sieci delikatesowej, tj. utrzymanie bogatej oferty najwyższej jakości produktów. Próby konkurowania z dyskontami to na pewno nie jest droga rozwoju dla takiej sieci jak nasza - mówi Jerzy Mazgaj.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA