PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nadchodzi OH Kino. Ma być kameralne, butikowe, komfortowe

  • Autor: Propertynews.pl
  • 21 paź 2016 13:26

Nadchodzi OH Kino. Ma być kameralne, butikowe, komfortowe

OH Kino, nowy polski operator kin wielosalowych otworzy w centrum handlowym Quick Park pierwszy w Oławie multiplex.


REKLAMA

– Zdecydowaliśmy się na inwestycję w centrum handlowym Quick Park, ponieważ bardzo mocno wierzymy w jego potencjał i to, że będzie to centrum pierwszego wyboru dla okolicznych mieszkańców. OH Kino w swojej filozofii to kameralne, butikowe kina o ciepłym i komfortowym wnętrzu, ze wszystkimi zaletami wielkomiejskich sieci. Stawiamy sobie za cel być z naszą ofertą rozrywki bliżej klienta wszędzie tam, gdzie rynek będzie wykazywał odpowiedni potencjał. Tak jak to ma miejsce w Oławie – mówi Wojciech Olsiewicz, CFO OH Kino.

– Nasze centra będą oferować klientom podstawową ofertę handlową wzbogaconą o rozrywkę, czyli Oh Kino. Ta sieć idealnie wpisuje się w charakter naszych centrów handlowych Quick Park. wierzę, że Quick Park w Oławie będzie miejscem chętnie odwiedzanym przez całe rodziny, nie tylko z samej Oławy, ale i z pobliskich miejscowości – mówi Jarosław Fijałkowski, prezes zarządu Real2B Development.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA