PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nadchodzi outletowa rewolucja

  • Autor: Propertynews.pl
  • 16 mar 2016 10:07

Nadchodzi outletowa rewolucja Mateusz Skubiszewski, dyrektor Działu Rynków Kapitałowych, BNP Paribas Real Estate Poland

Rynek centrów wyprzedażowych czeka transformacja. Outlety będą bardziej podobne do tradycyjnych centrów handlowych.

REKLAMA

W najbliższych dwóch latach rynek centrów wyprzedażowych powiększy się o 22 tys. mkw. nowej powierzchni - wynika z raportu „Always in. The Outlet Centre Market in Poland” opracowanego przez BNP Paribas Real Estate Poland.

Według ekspertów wzrośnie również ich odwiedzalność, zwłaszcza wśród przedstawicieli klasy średniej. W centrach wyprzedażowych na znaczeniu zyskają  strefa wypoczynku i rozrywki oraz oferta gastronomiczna. Coraz bardziej widoczne zainteresowanie  marek z segmentu premium wkrótce przełoży się na ich pojawienie się w centrach wyprzedażowych.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

  • Piotr Boruc 2016-03-17 08:54:53
    Podobne tendencje były zauważalne i zgłaszane przez konsumentów już 10 lat temu, gdy zajmowałem się jednymi z pierwszych dużych centrów outletowych w Polsce. Natomiast te tendencje wynikały z innych przyczyn niż obecnie. Z jednej strony było to związane ze świeżością tego konceptu w Polsce i z jego szerszą nieznajomością, a z drugiej z aspiracjami i przyzwyczajeniami konsumentów. Ze względu na swoją lokalizację centra outletowe nie miały w swoim otoczeniu typowych centrów handlowych (nawet tych mniejszej wielkości) natomiast mieszkańcy okolicy, głównie z niższego przedziału wiekowego, chcieli je tak traktować. Konsumenci przyjeżdżający z większych ośrodków (miast) byli przyzwyczajeni do pewnego standardu usług dodatkowych, np. gastronomicznych, czego potrzebę zgłaszali. Obecnie dostrzega się właśnie rozwój tych usług dodatkowych, np. wprowadzenie sieciowych kawiarni, które w większych miastach są wykorzystywane do coworkingu.

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA