PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nadchodzi outletowa rewolucja

  • Autor: Propertynews.pl
  • 16 mar 2016 10:07

Nadchodzi outletowa rewolucja Mateusz Skubiszewski, dyrektor Działu Rynków Kapitałowych, BNP Paribas Real Estate Poland

Rynek centrów wyprzedażowych czeka transformacja. Outlety będą bardziej podobne do tradycyjnych centrów handlowych.

REKLAMA

W najbliższych dwóch latach rynek centrów wyprzedażowych powiększy się o 22 tys. mkw. nowej powierzchni - wynika z raportu „Always in. The Outlet Centre Market in Poland” opracowanego przez BNP Paribas Real Estate Poland.

Według ekspertów wzrośnie również ich odwiedzalność, zwłaszcza wśród przedstawicieli klasy średniej. W centrach wyprzedażowych na znaczeniu zyskają  strefa wypoczynku i rozrywki oraz oferta gastronomiczna. Coraz bardziej widoczne zainteresowanie  marek z segmentu premium wkrótce przełoży się na ich pojawienie się w centrach wyprzedażowych.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

  • Piotr Boruc 2016-03-17 08:54:53
    Podobne tendencje były zauważalne i zgłaszane przez konsumentów już 10 lat temu, gdy zajmowałem się jednymi z pierwszych dużych centrów outletowych w Polsce. Natomiast te tendencje wynikały z innych przyczyn niż obecnie. Z jednej strony było to związane ze świeżością tego konceptu w Polsce i z jego szerszą nieznajomością, a z drugiej z aspiracjami i przyzwyczajeniami konsumentów. Ze względu na swoją lokalizację centra outletowe nie miały w swoim otoczeniu typowych centrów handlowych (nawet tych mniejszej wielkości) natomiast mieszkańcy okolicy, głównie z niższego przedziału wiekowego, chcieli je tak traktować. Konsumenci przyjeżdżający z większych ośrodków (miast) byli przyzwyczajeni do pewnego standardu usług dodatkowych, np. gastronomicznych, czego potrzebę zgłaszali. Obecnie dostrzega się właśnie rozwój tych usług dodatkowych, np. wprowadzenie sieciowych kawiarni, które w większych miastach są wykorzystywane do coworkingu.

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.