PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nadchodzi outletowa rewolucja

  • Autor: Propertynews.pl
  • 16 mar 2016 10:07

Nadchodzi outletowa rewolucja Mateusz Skubiszewski, dyrektor Działu Rynków Kapitałowych, BNP Paribas Real Estate Poland

Rynek centrów wyprzedażowych czeka transformacja. Outlety będą bardziej podobne do tradycyjnych centrów handlowych.

REKLAMA

W najbliższych dwóch latach rynek centrów wyprzedażowych powiększy się o 22 tys. mkw. nowej powierzchni - wynika z raportu „Always in. The Outlet Centre Market in Poland” opracowanego przez BNP Paribas Real Estate Poland.

Według ekspertów wzrośnie również ich odwiedzalność, zwłaszcza wśród przedstawicieli klasy średniej. W centrach wyprzedażowych na znaczeniu zyskają  strefa wypoczynku i rozrywki oraz oferta gastronomiczna. Coraz bardziej widoczne zainteresowanie  marek z segmentu premium wkrótce przełoży się na ich pojawienie się w centrach wyprzedażowych.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

  • Piotr Boruc 2016-03-17 08:54:53
    Podobne tendencje były zauważalne i zgłaszane przez konsumentów już 10 lat temu, gdy zajmowałem się jednymi z pierwszych dużych centrów outletowych w Polsce. Natomiast te tendencje wynikały z innych przyczyn niż obecnie. Z jednej strony było to związane ze świeżością tego konceptu w Polsce i z jego szerszą nieznajomością, a z drugiej z aspiracjami i przyzwyczajeniami konsumentów. Ze względu na swoją lokalizację centra outletowe nie miały w swoim otoczeniu typowych centrów handlowych (nawet tych mniejszej wielkości) natomiast mieszkańcy okolicy, głównie z niższego przedziału wiekowego, chcieli je tak traktować. Konsumenci przyjeżdżający z większych ośrodków (miast) byli przyzwyczajeni do pewnego standardu usług dodatkowych, np. gastronomicznych, czego potrzebę zgłaszali. Obecnie dostrzega się właśnie rozwój tych usług dodatkowych, np. wprowadzenie sieciowych kawiarni, które w większych miastach są wykorzystywane do coworkingu.

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA