PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Najbardziej gorące miejsca dla marek handlowych w Europie. Polski wciąż brak

  • Autor: Propertynews.pl
  • 15 cze 2016 13:07

Najbardziej gorące miejsca dla marek handlowych w Europie. Polski wciąż brak Fot. Fotolia

Londyn pozostaje na pierwszym miejscu, jeśli chodzi o atrakcyjność dla międzynarodowych marek handlowych. Niestety, polskie miasta wciąż bez szans na wysoką pozycję w rankingu - wynika z danych CBRE.

REKLAMA

Zgodnie z aktualnym rankingiem CBRE, prawie 58 proc. międzynarodowych marek handlowych działa w Londynie. Na drugim miejscu znajduje się Dubaj (57 proc.), a na trzecim Szanghaj (54 proc.). Nieco dalej uplasował się Nowy Jork (47 proc.).

Wśród innych, europejskich miast, piąte miejsce zajmuje Moskwa (46 proc.), a ósme Paryż (44 proc.). Berlin zajmuje dziesiątą pozycję (43 proc.).

Jak wynika z badań CBRE, w porównaniu do 2014 roku liczba nowych firm w najważniejszych miastach świata wzrosła o 3,1 proc. Marki nastawiają się na dywersyfikację swojej działalności. Przykładowo, w Londynie w 2015 roku pojawiło się 39 nowych firm.

Co ciekawe, aż 40 nowych firm otworzyło sklepy w Moskwie. To najwyższy pod tym względem rynek w Europie. Gorącą lokalizacją jest Madryt (23 nowe otwarcia).

W zestawieniu CBRE nie uwzględniło ani jednego polskiego miasta. Nie bez przyczyny. W 2015 roku w całej Polsce pojawiło się prawie 30 marek. Dla porównania, w samym Paryżu zanotowano 23 debiuty.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA