PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Najbardziej gorące miejsca dla marek handlowych w Europie. Polski wciąż brak

  • Autor: Propertynews.pl
  • 15 cze 2016 13:07

Najbardziej gorące miejsca dla marek handlowych w Europie. Polski wciąż brak Fot. Fotolia

Londyn pozostaje na pierwszym miejscu, jeśli chodzi o atrakcyjność dla międzynarodowych marek handlowych. Niestety, polskie miasta wciąż bez szans na wysoką pozycję w rankingu - wynika z danych CBRE.

REKLAMA

Zgodnie z aktualnym rankingiem CBRE, prawie 58 proc. międzynarodowych marek handlowych działa w Londynie. Na drugim miejscu znajduje się Dubaj (57 proc.), a na trzecim Szanghaj (54 proc.). Nieco dalej uplasował się Nowy Jork (47 proc.).

Wśród innych, europejskich miast, piąte miejsce zajmuje Moskwa (46 proc.), a ósme Paryż (44 proc.). Berlin zajmuje dziesiątą pozycję (43 proc.).

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA