PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Najemcy Galerii Jurajskiej inwestują w kolejne metry

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 20 gru 2017 13:31

Najemcy Galerii Jurajskiej inwestują w kolejne metry fot. mat. prasowe

W Galerii Jurajskiej dotychczasowi najemcy coraz częściej decydują się na większy sklep, a tym samym wynajem dodatkowej powierzchni handlowej. Kolejną marką, która zdecydowała się na taki krok jest 4F.

REKLAMA

Bardzo dobre obroty oraz rosnąca wciąż liczba odwiedzin w Galerii Jurajskiej skłania coraz częściej tamtejszych najemców do rozwoju prowadzonego dotąd biznesu oraz rozbudowy lokalu lub przenosin na nową, znacznie większą powierzchnię. Tylko od początku 2017 roku galeria wynajęła swoim dotychczasowym najemcom blisko 1,13 tys. mkw. dodatkowej powierzchni. Na taki krok zdecydowało się dotąddziewięciu najemców, w tym m.in. Smyk, Vistula, Ryłko, Deichmann, Big Star, Ochnik i Giacomo Conti.

Ostatnio podobną decyzje podjęła marka 4F, która z lokalu o powierzchni 168 mkw. już wkrótce przeniesie się do sklepu o powierzchni 391 mkw. Kolejnymi dwoma najemcami, które również zdecydowały się na taki krok, galeria już prowadzi rozmowy. Przeprowadzki są planowane na 2018 rok. Motywy,  dla których najemcy decydują się doinwestować swoją działalności w galerii są różne.

– Przekonują zarówno bardzo dobre wyniki finansowe galerii i rosnąca liczba klientów, jak również większa lojalność naszych klientów niż jeszcze 5 lat temu, a także większy zasięg na jakim dziś działamy. W ostatnich 5 latach z galerii lokalnej, mającej w swoim obrębie około 400 tys. klientów, staliśmy się galerią regionalną z 1,4 milionem klientów w swoim zasięgu – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Coraz więcej marek docenia także specyficzny rynek jakim jest północna część województwa śląskiego.

– Najemcy dostrzegają potencjał tego rynku, to jak bardzo się on zmienił w ostatnich latach, jak bardzo stał się chłonny na produkty z różnych półek. Jest to efekt nie tylko większej siły nabywczej w miastach, ale pewnej dziury w ofercie, jaka przez lata była w tym regionie. Jej zapełnienie sprawiło, że zamiast do galerii w Łodzi czy Katowicach, coraz więcej osób wybiera zakupy w Jurajskiej, traktując galerię jako galerię pierwszego wyboru. Staliśmy się także atrakcyjniejsi dla przejezdnych z trasy północ-południe Polski – dodaje Roman Bugajczyk.

Ale trend, który rozwinął się znacząco w 2017 roku zapoczątkowały zmiany w 2015 i 2016 roku.

– Większość przeprowadzek to również efekt prowadzonej z sukcesem rekomercjalizacji. Cieszy nas to, że najemcy, nie tylko przedłużają umowy, ale są skłonni także poszerzyć swoją działalność w Jurajskiej, rozwinąć ofertę, a w wielu przypadka wprowadzić także swoje nowe koncepty handlowe, znane chociażby już z dużych galerii w Warszawie – przyznaje Roman Bugajczyk - Klientom podobają się nasze ruchy w ofercie. Pojawia się coraz więcej nowych kupujących. Większa jest także lojalność klientów, którzy przywiązują się do oferty i regularnie wracają do galerii, traktując ja jako centrum handlowe pierwszego wyboru.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.