PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Najemcy inwestują w dodatkowy metraż

  • Autor: propertynews.pl
  • 30 mar 2017 09:05

Najemcy inwestują w dodatkowy metraż Galeria Jurajska

Coraz więcej najemców Galerii Jurajskiej decyduje się na powiększenie, a tym samym także remont i odnowienie swoich lokali. Wszystko dzięki rosnącym obrotom i odwiedzalności obiektu.

REKLAMA

Tylko w ciągu ostatnich 2 lat kilkunastu najemców zdecydowało się na rozbudowę swoich sklepów w Galerii Jurajskiej, a tym samym na wynajem dodatkowej powierzchni pod swoją działalność. Na taki krok zdecydował się m.in. Gino Rossi, a także Reserved, który ma w Galerii Jurajskiej największy w Polsce salon firmowy o powierzchni 1577 mkw. 

Także początek 2017 roku przyniósł rekordową liczbę zmian.  Swoje salony zdecydowały się powiększyć marki: Giacomo Conti, Intimissimi, Deichmann, Big Star i Ochnik. Najwięcej w nową powierzchnię zainwestowały marki Giacomo Conti oraz Deichmann. Ta pierwsza powiększyła swój salon aż o 120 mkw., przenosząc się z mającego 90 m kw. lokalu, do  sklepu o powierzchni  218 mkw. Deichmann z kolei poszerzył swój istniejący już lokal o dodatkowe 70 mkw.

- Galeria zyskuje na ostatnich modernizacjach. Sklepy, które powstają oparte są często na nowych konceptach handlowych, ciekawych dla konsumenta i podnoszących komfort zakupów. Z kolei inwestycja najemców w dodatkową  powierzchnię sprawia, że poprawia się asortyment, sklepy są lepiej zatowarowane, ciekawsze dla klienta. Większe inwestycje najemców skłaniają także samą galerię do inwestycji. Jurajska od kilku lat systematycznie pięknieje – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.  

„Moda” na powiększanie lokali w Galerii Jurajskiej przybrała na sile pod koniec 2016 roku. Powód? Po pierwsze, centrum handlowe rok do roku notuje stale rosnącą liczbę klientów. Tylko w 2016 roku galerię odwiedziło aż 6,5 miliona osób, o ponad 300 tys. więcej niż w 2015 roku. 2016 rok był pod tym względem najlepszy w historii obiektu.  Po drugie, rosną także obroty centrum handlowego. W 2016 roku galeria notowała nawet dwucyfrowe wzrosty. Jurajska stała się także w swoim mieście galerią nr 1, wybieraną najczęściej przez mieszkańców Częstochowy i okolicznych miast.

Na większą otwartość najemców wpłynęły także modernizacje jakie od kilku lat realizuje galeria. Tylko w 2016 roku centrum przeprowadziło aż 12  tego typu prac. Jurajska zainwestowała m.in. w remodeling strefy food court, nowe toalety i pokoje rodzinne, tereny zielone, parking autokarowy, a także w strefę dydaktyczno-wypoczynkową z morskim akwarium, jedyny tego typu w mieście. Odświeżono także elewację galerii.  Kolejne inwestycje będą realizowane w 2017 roku – zapowiada centrum handlowe.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA