PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Najemcy inwestują w dodatkowy metraż

  • Autor: propertynews.pl
  • 30 mar 2017 09:05

Najemcy inwestują w dodatkowy metraż Galeria Jurajska

Coraz więcej najemców Galerii Jurajskiej decyduje się na powiększenie, a tym samym także remont i odnowienie swoich lokali. Wszystko dzięki rosnącym obrotom i odwiedzalności obiektu.

REKLAMA

Tylko w ciągu ostatnich 2 lat kilkunastu najemców zdecydowało się na rozbudowę swoich sklepów w Galerii Jurajskiej, a tym samym na wynajem dodatkowej powierzchni pod swoją działalność. Na taki krok zdecydował się m.in. Gino Rossi, a także Reserved, który ma w Galerii Jurajskiej największy w Polsce salon firmowy o powierzchni 1577 mkw. 

Także początek 2017 roku przyniósł rekordową liczbę zmian.  Swoje salony zdecydowały się powiększyć marki: Giacomo Conti, Intimissimi, Deichmann, Big Star i Ochnik. Najwięcej w nową powierzchnię zainwestowały marki Giacomo Conti oraz Deichmann. Ta pierwsza powiększyła swój salon aż o 120 mkw., przenosząc się z mającego 90 m kw. lokalu, do  sklepu o powierzchni  218 mkw. Deichmann z kolei poszerzył swój istniejący już lokal o dodatkowe 70 mkw.

- Galeria zyskuje na ostatnich modernizacjach. Sklepy, które powstają oparte są często na nowych konceptach handlowych, ciekawych dla konsumenta i podnoszących komfort zakupów. Z kolei inwestycja najemców w dodatkową  powierzchnię sprawia, że poprawia się asortyment, sklepy są lepiej zatowarowane, ciekawsze dla klienta. Większe inwestycje najemców skłaniają także samą galerię do inwestycji. Jurajska od kilku lat systematycznie pięknieje – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.  

„Moda” na powiększanie lokali w Galerii Jurajskiej przybrała na sile pod koniec 2016 roku. Powód? Po pierwsze, centrum handlowe rok do roku notuje stale rosnącą liczbę klientów. Tylko w 2016 roku galerię odwiedziło aż 6,5 miliona osób, o ponad 300 tys. więcej niż w 2015 roku. 2016 rok był pod tym względem najlepszy w historii obiektu.  Po drugie, rosną także obroty centrum handlowego. W 2016 roku galeria notowała nawet dwucyfrowe wzrosty. Jurajska stała się także w swoim mieście galerią nr 1, wybieraną najczęściej przez mieszkańców Częstochowy i okolicznych miast.

Na większą otwartość najemców wpłynęły także modernizacje jakie od kilku lat realizuje galeria. Tylko w 2016 roku centrum przeprowadziło aż 12  tego typu prac. Jurajska zainwestowała m.in. w remodeling strefy food court, nowe toalety i pokoje rodzinne, tereny zielone, parking autokarowy, a także w strefę dydaktyczno-wypoczynkową z morskim akwarium, jedyny tego typu w mieście. Odświeżono także elewację galerii.  Kolejne inwestycje będą realizowane w 2017 roku – zapowiada centrum handlowe.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.