PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Najemcy polubili połączenie handlu i komunikacji

  • Autor: propertynews.pl
  • 19 kwi 2016 09:12

Najemcy polubili połączenie handlu i komunikacji Dekada Myślenice, mat. prasowe

Połączenie galerii handlowej i dworca generuje duży ruch klientów, co przekłada się na konkretne efekty. W Dekadzie Myślenice niektórzy najemcy zdecydowali się na powiększyć swoje salony.

REKLAMA

Dekada Myślenice to pierwsze zintegrowane centrum handlowo-komunikacyjne zrealizowane przez grupę Dekada i jednocześnie pierwszy obiekt w portfolio firmy łączący funkcję handlową z komunikacyjną. Otwarcie obiektu w 2011 roku zapoczątkowało rozwój sieci obiektów typu convenience funkcjonujących pod szyldem Dekada.

– Dekada Myślenice to dla nas projekt szczególny. To pierwsze zrealizowane przez nas centrum handlowe i od razu pierwsze z ofertą dworca autobusowego. Jego sukces zdeterminował powstanie kolejnych zintegrowanych centrów handlowych w Nowym Targu, Brodnicy, Ciechanowie, Koninie i Mińsku Mazowieckim – mówi Aleksander Walczak, prezes zarządu Dekada.

– Po blisko 5 latach funkcjonowania Dekady w Myślenicach śmiało można powiedzieć, że to udana inwestycja. Nasze centrum cieszy się dużą odwiedzalnością - obecność dworca generuje duży ruch klientów, co przekłada się także na obroty najemców – mówi Bartosz Soból, dyrektor Centrum Handlowego Dekada w Myślenicach.

Potencjał myślenickiej Dekady dostrzegły też sieci handlowe, które otworzyły tam swoje lokale. Ofertę handlową obiektu, tworzą m.in. Tesco, drogeria Rossmann, Empik, Świat Dziecka, Top Secret, Brugi, Laura Messi, Altero, Pepco,  Apteka Zdrowie, Play, a także Dworzec Autobusowy. Jak podkreślają najemcy, po blisko 5 latach funkcjonowania obiektu, osiągają zadowalające wyniki, a ich salony cieszą się dużą popularnością wśród mieszkańców Myślenic i okolic.

Niektórzy najemcy zdecydowali się także na powiększenie swoich salonów. Taką decyzję podjęła marka Pepco, która powiększy swój obecny salon o kolejne 150 mkw. i zajmie 475 mkw.

– Pięć lat współpracy z Dekadą minęło nam owocnie. Lokalna społeczność dobrze przyjęła nowy punkt Pepco w Myślenicach. W 2016 roku planujemy m.in. powiększenie powierzchni lokalu, a co za tym idzie dużo lepszy koncept sklepu i szerszy asortyment  – komentuje Katarzyna Lesińska, kierownik sklepu Pepco w Dekadzie Myślenice.  

Dekada Myślenice to zintegrowane centrum komunikacyjno-handlowe o wielkości 3430 mkw. GLA. Atutem przedsięwzięcia jest dogodna lokalizacja w centrum miasta, a także połączenie funkcji obiektu handlowego z dworcem autobusowym. Zintegrowany obiekt sprawia, że klienci mogą zrobić szybkie, komfortowe zakupy np. w oczekiwaniu na autobus. W obiekcie znajduje się 12 lokali handlowo-usługowych, a do dyspozycji konsumentów jest również parking mieszczący 70 aut.

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA