Najemcy przedłużają umowy w Gemini Park Tarnów


Najemcy Gemini Park Tarnów, którzy działają tutaj od otwarcia obiektu w 2010 roku, przedłużają umowy najmu. Kolejni już prowadzą rozmowy.
Wśród najemców, którzy w ostatnim czasie zdecydowali się na przedłużenie umowy można znaleźć m.in.: salon z obuwiem Deichmann, polską markę Ochnik, dżinsowych gigantów Big Star oraz Levi’s/Mustang, salon z elegancką odzieżą dla mężczyzn J.Fryderyk, a także lodziarnia Grycan i drogerię Hebe.
Ale najemcy Gemini Park nie tylko przedłużają umowy. Niektórzy przy okazji decydują się także na powiększenie lokali. Przykładem jest KIK, który zwiększył najem o 140 m kw., przedłużając także umowę na następne lata. Jednocześnie z kolejnymi najemcami prowadzone są już zaawansowane rozmowy, które - jak zapowiada dyrekcja galerii – bardzo dobrze rokują.
- Najemcy, którzy są z nami od lat doceniają właśnie rozwój galerii. Są to zarówno sieci, jak i lokalni przedsiębiorcy. Widzą, jak bardzo obiekt zmienił się w ostatnich latach i jak mocną pozycję zbudował nie tylko w Tarnowie, ale i w całym regionie. Fakt, że staliśmy się solidnym partnerem biznesowym, dbającym o swój rynek, tworzy także najemcom ciekawą perspektywę stabilnego rozwoju – mówi Zbigniew Nowak, dyrektor Gemini Park Tarnów.
Tylko w 2017 roku centrum handlowe odwiedziło aż 6,4 mln klientów, o blisko 3 proc. więcej niż w 2016 roku. Także pierwsze miesiące 2018 roku wykazują tendencję zwyżkową. Na sporym plusie są również obroty galerii. W 2017 roku w porównaniu do 2016 galeria zanotowała aż 4 proc. wzrost.
- Gemini Park jest dziś bardzo przyjaznym domem dla wielu biznesów i marek. Także rynek, na jakim działamy, przywiązał się do obecnych już w galerii brandów. Sklepy, które są u nas od lat mają spore grono lojalnych klientów, nakręcających obrót. Jednocześnie wciąż pojawiają się nowi, których przyciąga do galerii coraz ciekawsza oferta. Te elementy dają szansę nie tylko na rozwój na zajmowanej dotychczas powierzchni, ale sprzyjają także powiększeniu inwestycji, na co również decydują się nasi najemcy - mówi Zbigniew Nowak.
Ale nie tylko dotychczasowi najemcy doceniają galerię. Także nowe marki interesują się tą lokalizacją. Latem w Gemini Park otworzą się m.in. salony Pepco oraz Rebel Elektro. – Potencjał w galerii dostrzegają dziś zarówno najemcy z branży modowej, jak również innych branż. Specyfika rynku, na jakim działamy, a także ponad 200 tys. potencjalnych klientów w odległości niecałych 20 minut od galerii czyni ją niezwykle atrakcyjnym obiektem. Co dostrzegają marki planujące u nas nowe otwarcia – zapewnia dyrektor galerii.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.