PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Najemcy szturmują rozbudowane Factory Ursus

  • Autor: propertynews.pl
  • 07 lip 2015 12:10

Najemcy szturmują rozbudowane Factory Ursus Factory Ursus

Jesienią br. w rozbudowanym Factory Ursus otwartych zostanie prawie 110 sklepów i lokali usługowych. Wśród nich będzie co najmniej dziewięć marek, których dotąd nie było w centrum, m.in.: Geox, Smyk czy Mustang.

REKLAMA

Do warszawskiego centrum outletowego wejdą po raz pierwszy: modowe (Digel, Vero Moda, Liu Jo, Mustang), outdoorowe (Elbrus), obuwia (Geox), dziecięcy Smyk, oraz popularne marki Rossmann, Empik czy Sfinks.Digel, Vero Moda, Mustang, Geox, Smyk, Elbrus, Empik, Rossmann i Sfinks.

Factory Ursus zyska dodatkowe 6 tysięcy mkw., stając się największym centrum outlet
w Warszawie z powierzchnią handlową liczącą prawie 20 000 mkw. - mówi Marta Kocik, Regional Marketing Manager Neinver, odpowiedzialna za markę Factory. Na naszych klientów czekać będą zarówno sklepy nowych marek, jak i dotychczas działających w centrum, ale w zupełnie nowej odsłonie, jak: Ochnik, sportowa Regatta czy casualowy Cross Jeans- dodaje.

Nowe Factory Ursus zyska silną reprezentację marek sportowych (m.in. Adidas, Reebok, Asics, Nike, 4F), modowych damskich i męskich (m.in. Calvin Clein, Mango, Simple, Solar, Vistula, Bytom ), casualowych (m.in. Levis, Lacoste, Cross Jeans, Lee Wrangler), obuwniczych (m.in. Converse, Vans, Venezia, Gino Rossi), galanterii skórzanej i akcesoriów (m.in. Ochnik, Puccini, Liu Jo) oraz wiele innych.

Factory Ursus po rozbudowie to również lepszy dojazd i ponad dwukrotnie większa liczba miejsc parkingowych. Po przebudowie ulic w dzielnicy Ursus, dojazd do centrum jest o wiele łatwiejszy, dzięki bezpośredniemu połączeniu z Alejami Jerozolimskimi i obwodnicą Warszawy. Do końca przyszłego roku Factory Ursus będzie także połączone z Bemowem dwupasmową ul. Nowolazurową. Factory Ursus i Annopol będą najlepiej skomunikowanymi drogowo centrami outlet w Warszawie.

Wybudowane w ramach inwestycji dwa parkingi - naziemny (przed nowym wejściem do centrum) i podziemny, pozwoliły na zwiększenie miejsc parkingowych z dotychczasowych 440 do prawie 1 tysiąca.

Factory Ursus zyska również nowy design, nowoczesne rozwiązania architektoniczne i technologię przyjazną środowisku, m.in. regulującą jakość powietrza, światła czy wykorzystanie wody.

Centra outlet FACTORY w Polsce (Warszawa- Ursus i Annopol, Wrocław, Poznań i Kraków) gromadzą rocznie prawie 13 mln klientów, konsekwentnie zwiększając grono kupujących z każdym rokiem. Na prawie 85 tysiącach mkw. powierzchni handlowej oferują klientom 550 sklepów najpopularniejszych marek polskich i światowych.

 

 

  • litości 2015-07-08 09:55:19
    Do warszawskiego centrum outletowego wejdą po raz pierwszy: modowe (Digel, Vero Moda, Liu Jo, Mustang), outdoorowe (Elbrus), obuwia (Geox), dziecięcy Smyk, oraz popularne marki Rossmann, Empik czy Sfinks.Digel, Vero Moda, Mustang, Geox, Smyk, Elbrus, Empik, Rossmann i Sfinks.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA