PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Najemcy zostają w Gemini

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 11 lip 2018 10:00

Najemcy zostają w Gemini

Gemini Park Bielsko-Biała jest wynajęte w 99 proc. Najemcy, którym kończą się pierwotne umowy najmu, przedłużają je na kolejne lata. Część z nich bierze większe lokale. 

REKLAMA

Tylko w okresie od stycznia 2017 do czerwca 2018 aż 24 najemców zdecydowało się na przedłużenie umów z galerią. Wśród nich m.in. Cinema City, Douglas, Lee/Wrangler, Diverse, Solar, Triumph, Swiss, Lodomania, Wittchen, Soczewki24, Subway, Quiosque, Aren, Bank Millenium, Italian Fashion, TUI, T-Mobilei X-Zone.

Część najemców zostających na kolejne lata w galerii zdecydowała się także na powiększenie lokali i poszerzenie swojej oferty. W metraż zainwestowały takie marki jak m.in.:Monnari, Bytom, Pepco, Big Star, Ochnik i Gatta. W sumie dotychczasowi najemcy z 800 mkw. zwiększyli powierzchnię najmu do 1500 m kw.

Jednocześnie 2017 roko raz I połowa 2018 roku przynoszą kolejne pozytywne decyzje. Na otwarcia lokali w Gemini Park Bielsko-Biała zdecydowały się bowiem nowe brandy - m.in.McDonald’s, Deichmann,Sizeer, Tescoma, Verona, MDM, Home&Deco, Good Label, Kubenz, Rebel Electro, eSmoking World, By Dziubeka, Sofi Flora, Inter-Optyk i Masterkom.

Rozmowy z najemcami przynoszą umowy

- Rozmowy, jakie od kilku miesięcy prowadzimy z najemcami, są owocne. Nasi partnerzy biznesowi dostrzegają rozwój obiektu, efekty rozbudowy z 2014 roku i zmiany, jakie zaszły w ostatnich 4 latach. Widzą także, jak pozytywnie wpływają one nie tylko na galerię, ale przede wszystkim na ich biznes i wyniki, jakie osiągają w centrum handlowym - mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.

- W ostatnich latach w galerii obserwujemy stały wzrost sumarycznych obrotów galerii, zarówno w ujęciu miesięcznym, jak i rocznym, a także wzrost obrotów przypadających na 1 mkw. Od 2014 roku stałą tendencję wzrostową wykazuje także frekwencja. W 2017 roku Gemini Park Bielsko-Biała odwiedziło dwukrotnie więcej klientów niż w roku 2013. Umacnia się także nasza pozycja na regionalnym rynku. Wyniki te przemawiają zarówno do dużych polskich i zagranicznych sieci, jak również do lokalnych najemców – dodaje.

Tylko w 2017 roku w porównaniu do 2016 galeria zanotowała ponad 15 proc. wzrost obrotów. Także I połowa 2018 roku wypada na plus w zestawieniu z I połową 2017 roku. Notuje się także wzrost obrotów przypadających na 1 mkw. - w 2017 roku aż o 14 proc. Rośnie także frekwencja. W 2017 r. Gemini Park odwiedziło ponad 5,2 miliona osób, blisko 8 proc. więcej niż przed rokiem. W tym samym czasie wskaźnik footfall dla całego województwa śląskiego wykazywał tendencje spadkowe, nawet na poziomie -6 proc. W 2017 roku galeria przekroczyła także po raz pierwszy próg 5 milionów klientów.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.