PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Najemcy zostają w Jurajskiej

Najemcy zostają w Jurajskiej
fot. Galeria Jurajska
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 05 lut 2019 09:58

Trzech najemców zdecydowało się na przedłużenie umów najmu z Galerią Jurajską. 


  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 05 lut 2019 09:58

Umowę najmu przedłużyła marka Matik z modą męską. Najemca nie tylko zdecydował się dalej inwestować w lokal, ale także podjął decyzje o jego relokacji i powiększeniu. Jeszcze w lutym br. w ramach poziomu +1 Matik przeniesie się z 127 mkw. na powierzchnię 196 mkw.

Podobną decyzje podjęła marka Koko Moda, która również w ostatnich  tygodniach przedłużyła umowę najmu z Galerią Jurajską. Lokalny najemca oferujący modę damską powiększy swój dotychczasowy lokal o 36 m kw. zajmując część sąsiadującego z nim pomieszczenia.

Dziś w Galerii Jurajskiej działają aż 26 punkty prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców. Są to m.in. sklepy Selini, TriniTy, Men’s Casual, Recman, Triumph, Faktorja, Reporter Young, a także restauracje Mihiderka i Strefa Sushi oraz kawiarnie Cafe Portugal, Consonni, Cafe Duo. Wkrótce do tego grona dołączy także nowy najemca – Forfiter Exclusive z alkoholami z całego świata – zapowiada galeria.

- Udział lokalnych najemców w tenant-mixie rośnie, ale jednocześnie zmienia się na przestrzeni ostatnich lat. Najemcy z lokalnego rynku coraz częściej sięgają po franczyzy znanych marek lub rozwijają swoje własne marki i koncepty, mogące spokojnie konkurować ze znanymi na rynku brandami. Przykładem tego jest Matik czy Koko Moda, ale także restauracje Strefa Sushi, Zdrowia Smak czy Mihiderka – mówi Anna Borecka – Suda,  leasing manager Galerii Jurajskiej.

Ale nie tylko lokalny biznes inwestuje w dalszy rozwój w Galerii Jurajskiej. Także znane marki podejmują takie kroki. Na przedłużenie umowy zdecydowała się właśnie sieć Super Pharm. Jednocześnie marka zdecydowała się także na modernizację swojego sklepu według najnowszego standardu.

W ramach prowadzonych prac poszerzona zostanie także oferta. Nowością będą usługi optyczne. W odświeżonym Super Pharm będzie można zbadać wzrok, dobrać szkła i oprawki okularów, a także soczewki kontaktowe. Będzie to już 25 modernizacja sklepu w tym częstochowskim centrum handlowym w ciągu ostatniego roku.

- Sklepy Galerii Jurajskiej się zmieniają. Najemcy, którzy zostają z nami na kolejne lata chętnie podejmują się modernizacji lokali, a w wielu przypadkach decydują się na wprowadzenie nowego konceptu, formatu czy najnowszej aranżacji. W efekcie oferta centrum handlowego zyskuje na atrakcyjności, dopasowując się do oczekiwań, jakie dziś ma klient  - mówi Borecka-Suda.

Zmiany jakie na początku 2019 rok zajdą w ofercie Galerii Jurajskiej są dopiero początkiem dalszych ruchów  w ofercie centrum handlowego. W planach są także kolejne modernizacje. Galeria jest już w 100 proc. skomercjalizowana. 

 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.222.217
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
REKLAMA

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.