PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Najlepsze projekty na polskim rynku handlowym

  • Autor: Propertynews.pl
  • 17 paź 2016 11:42

Najlepsze projekty na polskim rynku handlowym fot. PRCH

Polska Rada Centrów Handlowych, w ramach 7 edycji konkursu PRCH Retail Awards wyłoniła najlepsze centra i sieci handlowe działające na rynku w 2014/15 roku. Według jury konkursowego najlepszymi sieciami handlowymi w Polsce zostały kawiarnie Costa Coffee i marka odzieżowa 4F. Tytuł najlepszego centrum handlowego otrzymały warszawskie Złote Tarasy.

REKLAMA

Konkurs PRCH Retail Awards stworzony został z myślą o sieciach handlowych, deweloperach, zarządcach, inwestorach i profesjonalistach zajmujących się retail marketingiem.

- Celem konkursu jest wskazanie najlepszych praktyk w zakresie zarządzania i marketingu centrów i sieci handlowych. Nie ukrywamy, że proces aplikacyjny w naszym konkursie jest wymagający i złożony. Początkowo odbywa się przygotowanie szczegółowych aplikacji on-line. Następnie do prac przystępują 2 niezależne zespoły jury złożone z 25 ekspertów: praktyków zrządzania nieruchomościami, marketingu, przedstawicieli mediów i uczelni wyższych. Prowadzone są wizytacje obiektów, a wśród aplikujących sieci handlowych dodatkowo przeprowadzono badanie tajemniczego klienta – mówi Radosław Knap, dyrektor generalny Polskiej Rady Centrów Handlowych

- Polski rynek handlowy jest bardzo konkurencyjny, tym samym wysoki poziom kompetencji w zarządzaniu obiektem i siecią handlową oraz ciekawe pomysły na marketing i edukację kadr stanowią o finalnym sukcesie. Jako organizacja branżowa chcemy wyróżniać i nagradzać właśnie te najbardziej efektywne i najciekawsze projekty, które stanowią przykład dla pozostałych uczestników rynku i cieszą się dobrą opinią klientów - dodaje.

Podczas tegorocznej finałowej Gali konkursu PRCH Retail Awards się 13 października w warszawskim Teatrze i Klubie Capitol, w gronie ponad 400 przedstawicieli branży handlowej, wyłonione zostały najlepsze projekty centrów i sieci handlowych.

Jury najwyższy laur w kategorii „Nowego centrum handlowego” przyznało Złotym Tarasom w Warszawie, natomiast Centrum Handlowe Ogrody w Elblągu okazało się bezkonkurencyjne pośród obiektów, które przeszły w ostatnim czasie gruntowną przebudowę lub modernizację. W kategorii sieci handlowych wyłoniono 2 zwycięzców markę odzieżową 4F oraz sieć kawiarni Costa Coffee. Jury przyznało także wyróżnienia specjalne dla krakowskiej galerii Bonarka City Center za działania marketingowe oraz dla centrum Magnolia Park, za wzorowe funkcjonowanie centrum. Specjalne wyróżnienie za wysoką jakość obsługi zbadaną przez specjalistów z firmy Dekra Certification, partnera badawczego konkursu, otrzymały sieci Play, Costa Coffe oraz Księgarnia Autorska.

W konkursie wyłoniono również laureatów w kategoriach marketingowych centrów i sieci handlowych. Jury oceniające projekty marketingowe postanowiło nagrodzić m.in. Centrum Handlowe Forum Gliwice za doskonale przeprowadzoną kampanię CRS „Biblioforum - Biblioteka w Centrum Handlowym" oraz Dom Mody Klif w Warszawie za akcję wizerunkową „Jesień 2015”. Wydarzeniem roku ogłoszono natomiast akcję w Focus Mall w Bydgoszczy „Gok Wan Stylizuje”, a najlepszą prosprzedażową kampanią - „Drzewo Korzyści”, która odbywała się w Centrum Janki (Warszawa), Korona (Kielce), 3 Stawy (Katowice), Rondo, (Bydgoszcz) i Pasaż Łódzki (Łódź). Jury przyznało także wyróżnienie specjalne dla krakowskiej galerii Bonarka City Center za udaną ewolucję kreatywną kampanii marketingowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA