PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Najpierw Oxford Street, teraz współpraca z Vogue. LPP robi kolejny krok w budowie rozpoznawalnej marki

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 17 gru 2018 12:34

Najpierw Oxford Street, teraz współpraca z Vogue. LPP robi kolejny krok w budowie rozpoznawalnej marki mat.pras.

Salon Reserved w Londynie wypracował ponad 10 mln funtów przychodu, sprzedając ponad 700 tys. sztuk odzieży w ciągu roku. A w rok po debiucie na Oxford Street, LPP nawiązuje współpracę z magazynem Vogue. To kolejny krok w stronę budowania globalnej rozpoznawalności Reserved.

REKLAMA

- Chcąc pojawiać się z ofertą szerzej w świecie, najpierw musimy zaistnieć w świadomości zagranicznych klientów, odwiedzających najważniejsze ulice handlowe europejskich miast. Londyn jest dla nas jedną z takich lokalizacji. Wyniki wypracowane w pierwszym roku od otwarcia salonu w stolicy Wielkiej Brytanii są zgodne z naszymi oczekiwaniami. W miejscach takich jak Oxford Street jest ogromna konkurencja i trudno od razu uzyskać spektakularne efekty. Z pewnością chcieliśmy, by marka Reserved została zauważona i to zdecydowanie udało nam się osiągnąć. Zeszłoroczny debiut był przełomowym momentem, który pozwolił nam śmielej patrzeć na kolejne lokalizacje naszych sklepów – komentuje Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP.

Od otwarcia jesienią 2017 roku do końca września br. salon Reserved wypracował ponad 10 milionów funtów przychodu. Równolegle gdański producent uruchomił na rynku brytyjskim sklep internetowy swojej flagowej marki. - Dzięki obecności na Oxford Street poznajemy preferencje międzynarodowego klienta. W ciągu tego roku istotnym źródłem wiedzy o doświadczeniach i oczekiwaniach klientów była dla nas również sprzedaż online. W porównaniu do innych rynków zauważamy tam wyższe zainteresowanie liniami premium i kolekcjami kapsułowymi – dodaje Przemysław Lutkiewicz.

Debiut Reserved na jednej z najważniejszych ulic handlowych Europy przyciągnął tłumy klientów. W rok po tym wydarzeniu brytyjski salon polskiej spółki nadal budzi zainteresowanie odwiedzających Oxford Street m.in. najnowszą kolekcją współtworzoną z brytyjską redakcją magazynu Vogue.

- Na tak wymagającym rynku nie wystarczy się pojawić, aby przykuć uwagę klienta. Daliśmy się zauważyć już od pierwszego kroku, mocnym wejściem z Kate Moss czy wiosenną kampanią z Cindy Crawford. Za nami czas wytężonej pracy nad rozpoznawalnością naszej marki na rynku brytyjskim. Zawiesiliśmy poprzeczkę bardzo wysoko i staramy się utrzymać ten poziom. My lubimy wyzwania – kończymy 2018 rok na Oxford Street wspólną kolekcją z magazynem Vogue, źródłem inspiracji dla naszych klientów na całym świecie – komentuje Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved.

  • 1
  • 2
  • Szymon 2018-12-17 16:53:05
    Spółka wykonała kawał dobrej roboty w Londynie, efekty są na pewno zadowalające.
  • JaR 2018-12-17 19:43:10
    Trzeba przyznać, że wiedzą jak budować swoją glówną markę.
  • lukas 2018-12-18 15:52:57
    Reserved staje się coraz bardziej znany na świecie. Nic dziwnego, dobra marka plus fajne filmiki reklamowe ze znanymi osobami mają spory zasięg.
  • koona 2018-12-19 14:30:07
    Wygląda to dobrze jak na początek przygody w UK. Z chęcią odwiedzę ten salon na Oxford Street.
  • gość 2018-12-19 21:54:07
    Cieszy, że polska marka zaczyna zaczyna być doceniana nawet na największych rynkach. Tak dalej.
  • arcster 2018-12-20 11:12:28
    Sklep w Londynie to porcja ogromnej wiedzy. Na pewno, dzięki temu doświadczeniu Reserved będzie się teraz dynamiczniej rozwijał na świecie.
  • gilbert23 2018-12-20 15:52:39
    Każdy nowy salon za granicą to z jednej strony wyzwanie ale z drugiej strony ogromne możliwości. Cała marka Reserved z roku na rok zyskuje coraz większy prestiż.
  • Dawid 2018-12-24 09:32:45
    Ładnie im idzie. Można brać przykład jak budować globalną rozpoznawalność marki.
  • wysott 2018-12-31 19:33:32
    Życzę wielu sukcesów. Brakuje nam marek rozpoznawalnych za granicą.

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.