PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Najważniejsza inwestycja Carrefoura wystartowała

  • Autor: propertynews.pl
  • 24 maj 2016 07:55

Najważniejsza inwestycja Carrefoura wystartowała Galeria Morena

Carrefour Polska zakończył rozbudowę Galerii Morena w Gdańsku. To najważniejsza tegoroczna inwestycja koncernu w Polsce. Co zmieniło się w centrum handlowym?

REKLAMA

W wyniku rozbudowy obiekt zyskał ponad 13 tys. mkw. powierzchni najmu i obecnie to ponad 33 tys. mkw., mieszczące niemal 80 sklepów. Oprócz większej powierzchni handlowo-rozrywkowej, galeria oferuje również wiele innowacyjnych rozwiązań, takich jak specjalne interaktywne strefy rozrywki, bezpłatne wi-fi, wewnętrzne strefy zabaw dla dzieci, a także przestronny odkryty taras z funkcją wypoczynkową. Częścią inwestycji była przebudowa dwupoziomowego parkingu podziemnego, na którym wdrożona została nowa organizacja ruchu oraz rozbudowa hipermarketu Carrefour.

Hipermarket został gruntownie zmodernizowany według innowacyjnej koncepcji światów produktów. Oprócz nowoczesnej i estetycznej organizacji działów, nowy hipermarket Carrefour oferuje również znacznie bogatszą i bardziej różnorodną ofertę produktów oraz szereg innowacyjnych rozwiązań handlowych, a także przyjazne środowisku systemy oświetleniowe i chłodniczo-grzewcze.

- Ze względu na duży potencjał własnych centrów handlowych w Polsce, Carrefour podjął w 2014 roku decyzję o przyspieszeniu inwestycji w ich rozwój. Dzięki temu możemy teraz zaoferować klientom Galerii Morena lepsze i przyjemniejsze zakupy, a najemcom – nowe możliwości rozwoju – powiedział Ronan Martin, Wiceprezes Zarządu Carrefour ds. Ekspansji i Centrów Handlowych.

- Zdecydowaliśmy się na modernizację Galerii Morena z uwagi na jej lokalizację i ugruntowaną pozycję wśród lokalnej społeczności. Dzięki rozbudowie klienci zyskają nie tylko dostęp do nowych sklepów, ale także do nowych funkcji wypoczynkowych i rozrywkowych – dodał Ronan Martin.

Najnowsze raporty rynkowe wskazują na to, że wraz z jego rosnącym nasyceniem będzie malała liczba nowych obiektów. Realizowanych będzie natomiast więcej modernizacji i rozbudów istniejących projektów, a także wdrażane nowe podejście do komercjalizacji obiektów.

Modernizacji Galerii Morena towarzyszyły procesy jej kompleksowego repozycjonowania i rekomercjalizacji, w wyniku których centrum handlowe zyskało wiele nowych marek. Obecny poziom komercjalizacji obiektu wynosi 98 proc. Zgodnie z głównymi założeniami inwestycji – rozbudowana Galeria Morena zaoferuje swoim klientom jeszcze więcej mody, rozrywki i energii.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA