PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Największe wyzwanie to zdobyć serca odwiedzających

  • Autor: propertynews.pl
  • 29 sie 2018 09:53

Największe wyzwanie to zdobyć serca odwiedzających Andy Stalman, specjalista od kreowania marki

Technologiczny wyścig w branży handlowej trwa w najlepsze. Sieci angażują olbrzymie środki, czas i energię w rozwój nowych kanałów sprzedaży, ale szybciej i więcej to nie zawsze gwarancja sukcesu. Stop. Andy Stalman, jeden z najlepszych na świecie specjalistów od brandingu, uważa, że największym wyzwaniem jest zdobycie serc odwiedzających.

REKLAMA

- Każdy desperacko szuka emocji. Klienci nie są danymi, lecz emocjami. Dla firm, które zajmują się wyłącznie chmurą, robotami czy algorytmami, zapominając o czynniku ludzkim, przyszłość będzie skomplikowana – przekonuje Andy Stalman, specjalista od kreowania marki, dyrektor zarządzający, Totem, gość specjalny Property Forum 2018. Uważa, że większość marek komunikuje wartości, nie zapewniając ich, ale jest grupa rzetelnych brandów, która dotrzymuje słowa. W dzisiejszych czasach wszystko jest możliwe – to era sfokusowana na ludziach.

- Jeśli firmy chcą być ważne dla ludzi, ludzie muszą być ważni dla firm. Największym wyzwaniem dla galerii handlowych jest zdobycie serc odwiedzających. Namacalne benefity są łatwe do skopiowania i przejściowe, a emocje dają efekt długotrwały. Digitalizacja zmienia przedsiębiorstwa i fizyczną przestrzeń na rynku handlowym, ale wbrew powszechnemu przekonaniu, stacjonarne sklepy nigdy nie stracą swojej wiodącej roli - twierdzi.

Pofesor Andy Stalman jest jednym z najlepszych na świecie specjalistów od brandingu. Jego książka „Brandoffon. Przyszłość brandingu” należy do grona najbardziej znaczących pozycji stulecia. Wykładowca wielu prestiżowych szkół biznesowych w Europie i Ameryce Łacińskiej. Pełnił funkcję dyrektora marketingu koncernu Lacoste oraz Aeropuertos Argentina 2000 – firmy, która zarządza siecią lotnisk w Argentynie.

Podczas tegorocznej edycji konferencji Property Forum Andy Stalman będzie mówił m.in. o tym czy internet zagraża klasycznym sklepom oraz jak e-commerce zmieni centra handlowe?

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.