PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Największy i pełen innowacji - taki jest nowy sklep Baltony na Okęciu

Największy i pełen innowacji - taki jest nowy sklep Baltony na Okęciu
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 21 sty 2019 15:40

Na Lotnisku Chopina działa już największy sklep wolnocłowy Baltona Duty Free. Tym samym spółka zakończyła około 70 proc. inwestycji prowadzonej na Okęciu. Nowo otwarty sklep zajmuje powierzchnię ponad 1200 mkw. i ma być wizytówką Baltony na warszawskim lotnisku.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 21 sty 2019 15:40

Baltona będzie operatorem 14 sklepów na Lotnisku Chopina, a ich łączna powierzchnia wyniesie prawie 3000 mkw. Zlokalizowany tuż za kontrolą bezpieczeństwa Multistore Baltona Duty Free to największy z lokali. Projektanci zadbali o to, aby ogromna przestrzeń licząca ponad 1200 mkw. była jednocześnie ciepła i przytulna.

- Zależy nam na budowaniu pozytywnych doświadczeń pasażerów wylatujących z warszawskiego lotniska. Dlatego realizując tę inwestycję, postawiliśmy na najwyższą jakość – podkreśla Piotr Kazimierski, prezes zarządu spółki Baltona - Do pracy przy projekcie zatrudniliśmy najlepszych specjalistów z Polski i zagranicy. Elementy wykończeniowe zostały sprowadzone m.in. z Włoch, Hiszpanii, Niemiec, Francji czy Stanów Zjednoczonych. Sklep już dziś wygląda imponująco, choć kluczowe niespodzianki zostawiamy na uroczyste otwarcie całości inwestycji, które nastąpi na wiosnę.

Największy sklep zaskoczy pasażerów niespotykaną dotąd na lotniskach w tej części Europy multimedialnością. W inwestycji wykorzystano kilkaset tysięcy diod, kilometry kabli sygnałowych i listew diodowych. Wszystko to stworzy niezwykłe przedstawienie barw, świateł i dźwięków. Sam sufit składa się aż z 1500 elementów dekoracyjnych, które będą współgrały z treścią wyświetlaną na wstęgach i pojedynczych ekranach.

- Nasza inwestycja na Lotnisku Chopina to nowe podejście do komunikacji z klientem Postawiliśmy na nowoczesność. Ekrany, poza funkcją ozdobną, będą informowały pasażerów o dostępnych markach oraz promocjach. Przygotowaliśmy również specjalne strefy tematyczne. Efekt końcowy będzie także wynikiem współpracy z markami, które specjalnie dla naszego sklepu na Okęciu stworzyły nowe aranżacje – mówi Piotr Kazimierski.

Przykład takiej współpracy to stoisko legendarnej polskiej Żubrówki. Atrakcją dla pasażerów jest m.in. ekspozycja z żywym ekosystemem symbolizującym pochodzenie Żubrówki z Puszczy Białowieskiej i jej dziką naturę. Zaskoczeniem będzie też z pewnością multimedialny regał Paco Rabanne. Zgodnie z mottem „Odważ się być inny” marka od lat zaskakuje zarówno asortymentem, jak i nowatorskimi formami sprzedaży. Innowacja technologiczna w postaci multimedialnych mebli to kolejny krok wyprzedzający konkurencję. Sklep na warszawskim lotnisku będzie jednym z pierwszych, w których zostanie wdrożony nowy koncept.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.203.28.212
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
REKLAMA

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.