PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Największy salon home&you wystartował w centrum Warszawy

  • Autor: propertynews.pl
  • 19 gru 2017 15:40

Największy salon home&you wystartował w centrum Warszawy home&you

Popularna marka home&you zawitała 15 grudnia br. do Złotych Tarasów. Zgodnie z przyjętą na ten rok strategią rozwoju, sieć otwierała swoje sklepy w atrakcyjnych lokalizacjach oraz centrach handlowych o dużej strefie zasięgu. Nie zabrakło jej w centrum Wroclavia oraz krakowskiej Serenadzie. Nowy warszawski sklep to już 132. placówka sieci w Polsce.

REKLAMA

– Tegoroczną ofensywę zakończyliśmy wielkim otwarciem salonu w Złotych Tarasach, który jest naszą dwunastą już lokalizacją w Warszawie, a jednocześnie największym punktem sprzedaży w Polsce. W ubiegły piątek do dyspozycji klientów oddaliśmy ponad 800 mkw., na których znajdą mnóstwo eleganckich dodatków do domu oraz akcesoriów wyposażenia wnętrz. W dniu otwarcia każda transakcja powyżej 50 zł premiowana była kuponem ze zniżką 40 proc. na kolejne zakupy, a już dziś ruszamy ze świąteczną wyprzedażą sięgającą nawet 50 proc. – mówi Magdalena Szarejko, kierownik marketingu home&you.

Nowy asortyment, nowe marki

W związku z dynamicznym rozwojem marki home&you oraz ciągle rosnącymi wymaganiami  klientów, w tym roku zapoczątkowano projekt zwiększania oferty asortymentowej sklepów stacjonarnych.

– Sukcesywnie wprowadzamy do nich produkty, które do tej pory były dostępne jedynie w sprzedaży internetowej. W salonie zlokalizowanym w Złotych Tarasach można kupić np. meble lub akcesoria ogrodowe i tarasowe, jak również artykuły papiernicze oraz biżuteryjne – wyjaśnia ekspert home&you. Dodatkową atrakcję stanowić będą z pewnością produkty najlepszych, często kultowych marek obcych, m.in. Joseph Joseph, Nachtmann, Spiegelau, Morphy Richards, Kenwood, Gerlach, Contigo oraz Koziol. – Rozwijając koncepcję sklepu multibrandowego nie mogliśmy zapomnieć o naszej marce premium – à Tab, która dedykowana jest  najbardziej wymagającym odbiorcom – dodaje.

Efektywne gospodarowanie powierzchnią sprzedażową

Marka home&you mocno stawia na poprawę efektywności miejsc sprzedażowych. Powierzchnia otwartego w ubiegłym tygodniu salonu jest przejrzyście podzielona na poszczególne strefy, które w pełni odpowiadają poszczególnym pomieszczeniom domowym. Wyposażona została w systemy meblowe, które nie tylko pozwalają na efektywną prezentację walorów użytkowych i estetycznych towaru, ale przede wszystkim pomagają klientom dokonać właściwego wyboru. Niewielkiej zmianie uległ także koncept wizualny sklepu - odświeżono czcionki, grafiki oraz aranżacje, które uzupełnione zostały o ekran multimedialny oraz duże ekrany membranowe za strefą kas.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.