PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Napollo kupił działkę pod wrocławski N-Park

Napollo kupił działkę pod wrocławski N-Park
Fot. Shutterstock
  • Autor: PropertyNews
  • Dodano: 12 wrz 2019 15:18

Firma Napollo zakupiła grunt pod realizację kolejnego parku handlowego typu convenience. Najnowszy N-Park zaplanowany jest we Wrocławiu, u zbiegu ulic Opolskiej, Karwińskiej i Krakowskiej. Będzie to trzeci obiekt pod tą marką w mieście. Start procesu komercjalizacji zaplanowany jest na jesień tego roku, a otwarcie na przełom 2021/2022 r.

  • Autor: PropertyNews
  • Dodano: 12 wrz 2019 15:18

Projektowana powierzchnia najmu N-Parku to ok. 5,3 tys. mkw. na dwóch poziomach. Znaleźć się tu mają m.in. market spożywczy, drogeria, sklep elektroniczny, sportowy, z modą rodzinną i akcesoriami, usługi i gastronomia. Parking naziemny zaplanowany jest na ok. 150 miejsc postojowych. 

Obiekt powstanie w południowej części Wrocławia, w dzielnicy Krzyki, na terenie osiedla Księże. Z racji położenia będzie także wygodną destynacją zakupową dla przyległych osiedli Tarnogaj i Brochów oraz alternatywą dla mieszkańców wobec dużych galerii handlowych w segmencie zakupu artykułów codziennej potrzeby i specjalistycznych. Działka położona jest w bliskiej odległości od centrum i bardzo dobrze z nim skomunikowana, podobnie jak z innymi częściami miasta, dzięki przebiegającym w sąsiedztwie trasom linii tramwajowych i autobusowych.

N-Park będzie też doskonałym rozwiązaniem komercyjnym dla klienta tranzytowego. Lokalizacja przy drodze krajowej nr 94, kierunek Oława i Opole, którą w ciągu doby przemieszcza się ok. 17 tys. samochodów oraz w bezpośrednim sąsiedztwie parkingu „Park&Ride”, z którego korzystają osoby przesiadające się do komunikacji miejskiej, stanowią o dodatkowych atutach tej nieruchomości. 

– Usytuowanie N-Parku, przy ważnej arterii - ulicach Opolskiej i Krakowskiej, w otoczeniu zabudowy mieszkaniowej oraz zakładów pracy, a także jego koncept bardzo dobrze wpisują się w formułę wygodnych zakupów i potrzebnych usług blisko bądź po drodze do domu klienta. – mówi Dorota Beltrani, dyrektor ds. komercjalizacji w Napollo.

Centrum, w którego bezpośredniej strefie oddziaływania mieszka ok. 30 tys. osób, będzie łatwo dostępne zarówno z okolicy, dla klienta pieszego, jak i osób korzystających z punktów przesiadkowych, poruszających się komunikacją miejską czy samochodem.

- Zaplanowany tenant-mix to asortyment w głównych kategoriach zakupowych reprezentowanych przez najemców sieciowych oraz znanych na lokalnym rynku dostawców produktów czy usług. Każdorazowo sukces centrum i jego dopasowanie do oczekiwań w skali mikro zależy właśnie od odpowiedniego doboru i zrównoważenia oferty znanych marek globalnych i cenionych na danym rynku marek lokalnych. Buduje to również swoistą więź sąsiedzką i pozycję miejsca bliskiego społeczności.”– dodaje Dorota Beltrani.

Poza kolejnym N-Parkiem we Wrocławiu, w najbliższych dwóch latach Napollo planuje uruchomienia obiektów typu convenience w Gdańsku, Gorzowie Wielkopolskim, Jelczu-Laskowicach oraz Łanach na granicy Wrocławia. Oznacza to przekroczenie poziomu 100 000 mkw. łącznej powierzchni najmu w portfelu inwestycji handlowych Napollo. 

 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.176.189
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.