PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nastroje polskich klientów są optymistyczne na tle innych krajów UE

  • Autor: propertynews.pl
  • 28 cze 2013 08:27

GFK Geomarketing opracował ankietę, przygotowaną na życzenie Komisji Europejskiej oraz 30 krajów europejskich w której zbadał nastroje na rynku handlowym. - Dowiedzieliśmy się, że polscy konsumenci na tle innych krajów są optymistami, chcą kupować i konsumować - mówi Leif Krägenau z GfK Geomarketing.

REKLAMA

 

- Według nas wpływ zachowań konsumenckich na cały rynek wydaje się nie być tak negatywny jak wynikałoby to z informacji prasowych. Jeśli przygotuje się ofertę, która zostanie dobrze oceniona przez klientów, a działalność marketingowa prowadzona jest w optymalny sposób, ma się dużą szansę na osiągnięcie zysków - przekonuje Leif Krägenau.

- Jeśli mówimy o rozwoju rynku centrów handlowych, uważamy, że głównym trendem będzie wzrost znaczenia sprzedaży internetowej. Będzie to stawiało zarówno duże wyzwania, jak i szanse dla właścicieli obiektów. Podstawowym problemem jest konieczność nadążania za zmianami w przypadku nowoczesnych technologii i internetu. Centra handlowe mają olbrzymią szansę, by wpasować się w zmieniający się rynek oraz stać się ważną platformą dla funkcjonowania nowoczesnego, związanego z internetem, handlu - uważa przedstawiciel GfK Geomarketing.

Jego zdaniem największe piętno na centrach handlowych odcisną takie czynniki, jak wzrost znaczenia formatu convenience, znaczący wzrost ilości usług oraz konieczność zastosowania nowoczesnych metod marketingowych wykorzystujących nowoczesną technologię, mobilną komunikację oraz media społecznościowe. - Nie można jednak zapominać o tym, że wciąż bardzo ważne pozostaje profesjonalne zarządzanie centrum handlowym, a także jego lokalizacja. Dlatego też prace nad tworzeniem dobrze zlokalizowanych, odpowiednio przygotowanych projektów handlowych oraz ciągły rebranding i unowocześnianie obiektów nie do końca się sprawdzających, jest wciąż istotnym problemem dla właścicieli centrów handlowych - podsumowuje.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA