PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Navishopper: kolejna odsłona mobilnej rewolucji w galeriach

  • Autor: Propertynews.pl
  • 16 gru 2015 16:37

Navishopper: kolejna odsłona mobilnej rewolucji w galeriach Aplikacja Galerii Katowickiej

Galeria Katowicka jako pierwsza w Europie wprowadza wielozadaniową aplikację mobilną, która łączy program lojalnościowy, moduł kuponów cyfrowych do sklepów i restauracji oraz precyzyjną nawigację personalną na smartfonie, współpracującą z infrastrukturą mikrourządzeń zwanych beaconami.

REKLAMA

Navishopper z dokładnością do jednego metra prowadzi klientów Galerii Katowickiej do wybranych sklepów, kuponów oraz nagród, które mogą odebrać za zgromadzone podczas zakupów punkty.

Aplikacja mobilna Galerii Katowickiej łączy trzy główne funkcjonalności: program lojalnościowy z regularnymi nagrodami za bieżące zakupy oraz nagrodami okresowymi dla najlepszych klientów, moduł kuponów cyfrowych z ofertami specjalnymi i promocjami oraz precyzyjną nawigację personalną na smartfony, która komunikuje się z infrastrukturą beaconów zainstalowaną na czterech poziomach Galerii Katowickiej.

– Dzięki aplikacji Navishopper zakupy w Galerii Katowickiej nabierają zupełnie nowego znaczenia. Biorąc pod uwagę tempo naszego życia i ciągły brak czasu, zdecydowaliśmy się zrobić wszystko co obecnie możliwe, aby zakupy w Galerii Katowickiej stały się szybsze i jeszcze bardziej wygodne. Komfort zakupów to jeden z elementów, które decydują o wyborze obiektu – mówi Dawid Prymas, dyrektor ds. marketingu i PR Galerii Katowickiej. – Jednak to nie wszystko. Aplikacja Navishopper to narzędzie pro-sprzedażowe, oferujące cyfrowe kupony i nagrody za zakupy – dodaje.

Navishopper nie tylko ułatwia poruszanie się po wielopoziomowej Galerii Katowickiej. Jako pierwsze rozwiązanie wdrożone w obiekcie tej skali, pozwala jednocześnie nagradzać klientów za dokonywane w nim zakupy oraz dostarczać kupony rabatowe do bezpośredniej realizacji w punktach handlowych.

– Każdy, kto pobierze nową aplikację będzie miał stały dostęp do najnowszych kuponów rabatowych do zrealizowania w sklepach oraz restauracjach. Za pobranie aplikacji pierwszych 1000 osób otrzyma specjalny prezent. Do tego rejestrując paragony klienci zbierają punkty, które w łatwy sposób wymienią na nagrody możliwe do odebrania nawet już po jednorazowych zakupach. W przedświątecznym okresie, za paragony o najwyższej wartości zgłoszone w danym dniu, rozdajemy karty podarunkowe Galerii Katowickiej o wartości 1000 zł każda – mówi Dawid Prymas, dyrektor ds. marketingu i PR Galerii Katowickiej.

Navishopper zakłada również możliwość pełnej personalizacji i dopasowania otrzymywanych informacji zgodnie z indywidualnymi preferencjami. Użytkownik aplikacji może zdefiniować kategorie produktów, swoje ulubione sklepy, a także stworzyć własną listę zakupów, co sprawi, że będzie otrzymywał jedynie te informacje, które odpowiadają jego oczekiwaniom. Z niemal każdego miejsca w aplikacji (prezentacji sklepu, kuponu, nagrody), za jednym kliknięciem, klient jest prowadzony wprost do miejsca docelowego.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA